srijeda, 29. kolovoza 2012.

(: najdraže blogerice :)

Tri su naše blogerice koje obožavam :)
Preslatke, sa odličnim kombinacijama, vesele, pune boja - Ana K., Ljupka and Ana B.
Sve što obuku izgleda odlično, kombinacije boja me uvijek zadive!

Ana K. me oduševi kad odjene nešto crno ili pastelne boje, a tek kako se našminka! Ljupka je uvijek šarena, kombinacije boja su uvijek lude, no njoj sve dobro stoji i još je iz Osijeka, ma gdje ćeš bolje! ;) Dok Ana B. ima vintage stil i predivna mi je sa njezinim velikim osmjehom :))

Našla sam po meni njihove najbolje stajlinge, napravila nekoliko kolaža, pa pogledajmo!







 majica je savršena , a njima dvjema valjda ne može bolje stajati, divne su mi!



 Ana K. i Ljupka imaju jednake torbe, stajlinzi su mi odlično gdje god da ju dodaju!


Nema komentara :

Objavi komentar