petak, 31. kolovoza 2012.

Tko se raduje kaputima u trgovinama?

Ja sigurno ne!! Vani sunce prži, pretoplo je, prelijepo je i preugodno je, ne pamtim tako suhu i toplu godinu kao ovu i onako u haljinici i sandalicama, ideš se rashladiti u shopping centar, kad tamo džemperi, jakne, kaputi, čizme! Ne volim zimu, ni jesen nešto pretjerano, tako da sa svakim spomenom hladnijeg doba, ja sam u bedu ;))
Ipak, moram priznati, jedan vrlo mali dio mene jedva čeka staviti maramu i lančić oko vrata, ogrnuti šarene vestice, ugrijati se u crvenom kaputu :D

Nove kolekcije na moju veliku radost su u rokerskom stilu, sa puno crne boje, zakovica, čipke!
Ovih dana se planiraju neke kupovine, odlazak u Arkad u Pečuhu i nezaobilazna Portanova, pa si tako mislim pogledati a i uzeti crne gležnjače na petu (savršene sam našla u h&m-u) , kožnu jaknu, košulju , crnu torbu sa zakovicama na ručki (new yorker - neuspješno pokušavam pronaći sliku, a fotić uviijek ostane doma kad treba ;) ), nekoliko komada nakita (lančić, narukvica - srebrni da su, te satići) i haljinicu koja će biti za nošenje i u zimskom periodu (onako sa debelim čarapicama, vestica, čizmice, jedva čekam)!

Najviše stvari zapravo pronađem u Stradivarius-u (to je ujedno trgovina u kojoj sam najviše toga kupila - 2 remena, 2 torbe, kaput, šal, hlače, 2 vestice ... ), h&m-u i New Yorker-u!

Evo nekoliko slikica novih kolekcija a ujedno i stvari koje bi si voljela uzeti :)












Nema komentara :

Objavi komentar