nedjelja, 9. rujna 2012.

stigla :)

Ludnica je ovih dana, ne znam odakle početi! Što se mene tiče bila bi vani od jutra do mraka, iskorištavala ove divne dane u prirodi, na kavicama, pa zapravo i jesam!
U petak se bilo u prirodi, shoppingu, na ručku, kolačima! :D No hajdemo redom, kako mi je to bio jedan od rijetkih slobodnih dana, htjela sam ga i dobro iskoristiti! Dragi i ja smo prvo malo spremali stan, zatim otišli prošetati Bajerom na Jugu 2 , a onda sjeli u naš autić, te išli na klopu u Ober Lunch Bar (mali restorančić sa finom klopicom, kako sam vidjela njihove slike i prijateljica pohvalila jela, moralo se ići isprobati) gdje smo jeli rižoto s curry-jem i tacos s piletinom - jako fino ! Sljedila je kavica na promenadi uz galebove (više ih ima kod nas u Osijeku, nego što sam ih  na moru vidjela :D predivni su mi :)) ), šetnjica po gradu, a onda razgledavanja i mali shopping po Avenue Mall-u i Portanovoj (gdje sam kupila košuljicu), a za kraj kolač u Petar panu! Zbilja dobar dan :))

 na Bajeru
 tacos sa piletinom i povrćem u umaku od zapečenog graha i vrhnjem

 rižoto s curry-jem

Promenada, Drava, brodići, ptičice, sunce, ma milina :))

ništa bez Coca - Cole :D

košuljica, divna mi je, htjela sam bijelu no nisam našla, ali nije loša ni ova ;) :)

kolači u Petru panu, odmah smo navalili pa se nismo ni sjetili slikati, kao i obično uzeli smo kinder i jagoda kolač

Veselim se novom slobodnom danu i novim avanturama :D





Nema komentara :

Objavi komentar