četvrtak, 6. rujna 2012.

Već je toliko prošlo?

Nekako mi je prebrzo prošlo ovih tjedan dana koliko nisam tu pisala, nažalost nikako nisam stigla, laptop je bio rijetko upaljen, a preko mobitela je nemoguća misija dalje od facebook-a ići hehe!
Razlog mog izbivanja je bio svakodnevni rad (lijepo vrijeme = puno posla), a u međuvremenu druženje s dragim ljudima, uz nekoliko sati sna, pa sve isponova!

Vrlo tmuran dana danas, a meni super! :D Buđenje uz najdražega, poziv s posla da sam odgođena jer nema posla zbog kiše, već je krenilo dobro, a onda se sjetim i da smo sami doma (maca je isto kod kuće ;)) ), bilo je vrijeme za skuhati kavicu (samo za njega) , izvaliti se u dnevni boravak i gledati dokumentarce - na repertoaru su bili Storage wars (aukcije skladišnih (napuštenih) prostora u kojima se uvijek nađe nešto vrijedno i zanimljivo), Keopsova piramida , Šaptač psima, zanimljivosti o životinjama! Uz još neke sitnice u međuvremenu, a zatim je na redu i blog, napokon! Čeka me i slanje i naručivanje nakita, malo pospremanja, malo rada, a onda neki filmić s najdražim, jedva čekam :D

Kako sam rekla tmuran je dan, padala je kiša, malo zahladilo i grmilo je, razmišljam otišlo ljeto, no pogledala sam predviđanje vremena za sljedeći tjedan, kad ono do 32 stupnja, pa nema sretnije od mene :))

Toliko od ovog javljanja uz pjesmu u pozadini :
Demonlord - Find a Goal
http://www.youtube.com/watch?v=oxA_xW9cn7k

1 komentar :