četvrtak, 4. listopada 2012.

J'aime Paris


 Ne postoji mjesto, grad, građevina, simbol, ljepota, mašta, romantični štih veći od onog koji daje Eiffelov toranj, uz prirodu koja ga okružuje, moć oka i aparata da ga uhvati u najboljem svjetlu, rad ruke koja ga slika ili samo detalja koji podiže svaku kombinaciju, boju, volju ili sreću  ...
Ja ga obožavam (kao i sam Pariz o kojemu će biti poseban post) , a nadam se da ću ga nagodinu i posjetiti :))

Naravno da doma imam nekoliko sitnica s njima , pa su tako tu mala kutijica za nakit , šalica , registri i najdraža stvar metalni toranj za nakit :) a i na zaslonu tablet-a je također jedan :)

moje blago :)))































Ovdje se nalaze meni najdraže i najljepše slikice, fotografije i predmeti koje bi voljela imati , svakako nekakvu majicu (bijelu po mogućnosti :D) i napisati i dobiti koje pismo sa detaljem istoga koja će začiniti i izmamiti moj osmijeh :)



Nema komentara :

Objavi komentar