utorak, 9. listopada 2012.

klik klik

Može li netko barem malo usporiti ovaj brzi tempo života , produžiti dan a smanjiti noć, da dan traje recimo 36 sati? :) Tako mi je brzo prošlo ovih par dana od Pariz dana, da me to zbilja i zabrinjava ponekad!
Danas sam malo došla na svoje, pa sam sa jednim divnim aparatom poslikala preko 100 slikica, jedva čekam svoj novi na kojem će mi zasigurno prst stalno biti na okidaču! :)

Za početak evo jedne kombinacije! Odvažila sam se na suknjicu (baš si razmišljam ovo je tek treći a vjerojatno i zadnji put ove godine da sam u njoj, nosila sam suknju na prijateljičin rođendan, bratovu krizmu i evo danas; nekako nisam za suknje i haljinice, uvijek se moraš srediti, dok rifle trpe sve ;) ) , prošetala novi lančić i baloner, a od nenošene košulje ukomponirane sa vesticom, iskrojila samu vesticu :)

 torba Stradivarius , baloner Bershka , "oxfordice" Zara , majica Takko , marama Emmezeta, lančić e-bay , suknja New Yorker




 leptirić :)


 najdraža torba :) i bijeli sat

jedna s promenade s pogledom na Tvrđu

1 komentar :