utorak, 16. listopada 2012.

"quiche"

Nakon dugo vremena sam kuhala :) Ne znam zapravo volim li kuhati ili ne, nekad bi cijeli dan nešto spremala, nekad ne bi mjesecima prišla kuhinji!

No hajdemo mi preći na ono glavno! Na papicu!
Zašto quiche (kiš) pod navodnicima? Nisam sama pravila tj valjala tijesto, nisam nekako za mijesiti tijesto, lakše mi je kupiti gotove kore za pitu i to je to, iako to nije to, nije to taj gušt, ali jednom budem mamu ugnjavila da mi pomogne :))



Osim kupovnih kora , koristila sam 2 glavice luka, 2 tikvice, 5 rajčica, 150 g feta sir, slatko ljuti umak te jaje! Naravno, ovaj recept si možete prilagođavati, svašta dodati i oduzeti, mogućnosti je bezbroj, a o tome govori i podatak da na Coolinarki ima oko 170 recepata baš za quiche, a svi ne mogu biti različitiji jedan od drugoga!

Sve navedene sastojke (osim jaja) sam narezala i sve skupa pomiješala, sol i papar također dodajete po želji!





stavljala sam 2 kore, obadvije sam premazala uljem
ukoliko ćete stavljati sastojaka koliko i ja , smjese će vam biti za 4 kore

Premažemo jajetom i pečemo na 200 stupnjeva, dok ne porumeni (40-tak minuta)

moralo se zaviriti dok se peklo, baš je fino mirišalo :)

a ovako izgleda gotovo! 
Od dolje je bilo hrskavo, povrće se lijepo ispeklo, jedino što bi promjenila ili dodala, je više feta ili nekog topljenog sira jer se ovaj i nije baš osjetio!

Uz ovo jelo predlažem jogurt!
Dobar tek :)

1 komentar :