četvrtak, 21. ožujka 2013.

beauty shopping :)

Svanuo je ne tako sunčan i lijep dan kakav bi trebao biti za prvi dan proljeća, kako se i kaže prevrtljivi ožujak, ludi april, meni se čini da će biti ludo i nezaboravno!
(kad se Sanda nečeg uhvati, onda ne pušta, prvo hrana, sada vrijeme ;) )

No, što sam zapravo htjela reći je da danas prkosim ovom danu i kiši i vjetru, prvo sreća jer je na vrata pozvonio poštar i donio mi paket Yves Rocher (imali su akciju, besplatna poštarina i gratis parfem na kupnju iznad 79 kn), onda se posjetio Muller koji ima super popuste gdje sam uzela nekoliko poklona za nadolazeći blagdan i neke sitnice koje sam željela. Nakon toga ručak s prijateljicom, sad najdraži blog <3 , pa kavica s još jednom prijateljicom i onda shopping s dragim :D

Divan dan!!

 



Sve na okupu i ako se ovo Kinder jaje nikako ne uklapa, morala sam ga staviti :D

Yves Rocher proizvodi

s lijeva na desno: gel za tuširanje malina 50 ml (9,90 kn), gel za tuširanje kokos 50 ml (13,90 kn), hladni mentol gel za tuširanje (za mušku populaciju ;) ) 200 ml (22,90 kn), 
toaletna voda vanilija 20 ml (39,00 kn), te poklon parfemčić Moment de Bonheur 30 ml.

I iako sam ove malene bočice ipak zamišljala malo većima, nemam ništa za zamjeriti jer je sve preslatko i prekrasno miriši, pogotovo malina i vanilija :)

iz Muller-a

Od danas do 27.03. Muller ima popust na dosta proizvoda, što slatkiša, što kozmetike i dr proizvoda!
Melem od 35 ml je sada 29.50 kn, gelovi za tuširanje Nivea su 9,90 kn, ulje za tijelo 19,90 kn, dok je čokoladno jaje kojemu sam se najviše veselila (uz gelove za tuširanje hehe) 19,90 kn.

velikooooo :D

Ulje za tijelo divlja ruža, 100 ml (u staklenoj bočici), idealno i za masažu, zbog čega sam ga i uzela :)

Nema komentara :

Objavi komentar