utorak, 26. ožujka 2013.

New in!

Bok svima!

Jučer sam obavila mali šoping nakon dugo vremena!
Kako sam se odlučila posvetiti slasticama, smišljanju recepata, otvaranju bloga samo za njih, a danas sutra otvoriti malenu slastičarnicu, mislim da će i sve moje kupovine biti više usmjerene u tom pravcu, ništa drugačije nije bilo ni sada :)


Sako je iz H&M-a , uzak, mekan, baš mi je divan! :) Prijateljica mi je rekla kako je i sebi uzela, te sam i ja pohitala i našla savršeni i to u pola cijene (stara cijena 299 kn, nova cijena 150 kn) !!


Eiffelić se smjestio među ekipicu za slastice :)

Košarice za praline sam našla u Kik-u, 100 komada za 8 kn :D Ima raznih boja, veličina, sve po 8 kn!


Rukavica sa preslatkim muffinima i natpisima home sweet home je također iz Kik-a i cijena joj je 
18 kn, još sam vidjela da imaju i pregaču sa istim dezenom, nešto savršeno :)


Modlice su iz Offertisime, 6 plastičnih za samo 10 kn! 
Zapravo sam tražila zeku, no jedna je bila po cijeni većoj nego ove sve zajedno, a dobro će doći :)


preko ebay-a sam naručila kalupe za praline za samo 14 kn :) (kod nas su od 60 do 100 i više kn, a ne izgledaju ništa drugačije ili kvalitetnije nego ove)
Jedva čekam da dođu, jer recept već čeka!


kalupi za 24 muffina u Kauflandu za 30 kn, a kalup za pitu 25 kn u Kik-u


šećer na kraju je Eiffelov toranj :))
Stigao je ravno iz Pariza :D Dragi je njime nadmašio sam sebe hehe, nego prijatelj mu je bio na putovanju u Parizu i rekao mu da bi me jako obradovao Eiffelić :) i je!! :D

hvala dragi :**

Ne znam zapravo za što bi se odlučila da mi je iz kupovine najdraže :) 
biti će Eiffelić ... :)

P.S.: novo stara ploča za pisanje koja je napokon došla na svoje mjesto :)

Nema komentara :

Objavi komentar