nedjelja, 17. ožujka 2013.

Svaki tjedan desert jedan vol.3 - Brownie

Pozdrav svima!

Evo jednog brzog i jednostavnog recepta za najfiniji čokoladni kolač!
Jako sam dugo tražila dobar recept za brownie, da ima puno čokolade, da je brzo gotov i da je taman i mekan! I pronašla sam ga, na Coolinarci! 
Evo originalnog recepta http://www.coolinarika.com/recept/748256/ , kojeg sam ja malo izmjenila!




- brownie -

Info: vrijeme pripreme 5 min, pečenje 20 min.

Sastojci:
400 g tamne čokolade
100 g margarina
4 jaja
100 g šećera
150 g brašna

Priprema:

Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva.

Jaja i šećer pjenasto umutite, te dodajte brašno.
Rastopite čokoladu s margarinom, te dodajte u smjesu od jaja, šećera i brašna.

Nauljite i pobrašnite kalup (smjesa je dovoljna za onaj promjera 20x30 cm ili 25x25 cm), dodajte smjesu te pecite 20-tak minuta. 
Nemojte peći duže od 25 minuta jer će se kolač presušiti. Odmah ga izvadite iz pećnice. Kolač će biti nešto hrskaviji izvana, no ne brinite, sredina je vrlo mekana i sočna.

Napomene : u originalnom receptu ide 40 g šećera više, no pošto ide dosta čokolade već je dosta i sladak, isto tako možete ga napraviti i sa 300 g čokolade.


Brownie sam poslužila s kuglom sladoleda i vrućim preljevom od šumskog voća!

U slast! :)

Nema komentara :

Objavi komentar