ponedjeljak, 4. ožujka 2013.

Svaki tjedan desert jedan vol.2 - Pužići s cimetom

Već nekoliko postova za redom su mi o hrani :D Nešto stalno kuham u zadnje vrijeme! Slatko, slano, isprobano, novo, povrće - poriluk i kupus, slane i slatke američke palačinke, za sutra spremam meso u umaku od curry-ja i rižu!
No hajmo mi na recept, pošto sam ga zapravo trebala postati još jučer :D
Pužići s cimetom su bili super, vrlo su jednostavni za napraviti i iako sam ih ja malo duže pekla i bili su nešto suši i dalje su bili savršeni, uz mlijeko ili kavu idealni :)



- pužići s cimetom -

Tijesto:
cca 550 grama brašna
suhi kvasac (možete praviti i sa svježim)
 6 žlica šećera
1 vanilin šećer
malo meda
2 jaja
200 ml mlijeka
100 g maslaca
malo soli

Nadjev:
  7 žlica šećera
 125 g maslaca (omekšalog)
2 žlice cimeta (možete dodati i rum, vanilin aromu, grožđice i sl.)
 
Preljev:
 1 jaje
malo mlijeka

Priprema:

Tijesto radite tako da prvo pomiješate suhe sastojke pa onda dodate mokre, mješajte mikserom, a onda rukama. Tijesto ne smije biti pregnjecavo, dodajte brašno po potrebi. Tijesto izmijesite u kuglu i ostavite da stoji na toplome tako da se udvostruči.

Nadjev napravite tako da pomiješate sve sastojke.

Kada se tijesto udvostručilo stavite malo brašna na površinu gdje ćete ga valjati i izvaljajte ga na neka 3 cm ili tanje , no ne pretanko. Na razvaljano tijesto stavite nadjev i zarolajte ga . Zatim ga režite na komade debljine 2 do 3cm i stavite u tepsiju za pečenje na koji se prethodno stavili papir za pečenje. 

Premažite ih preljevom od jaja i mlijeka.

Pecite ih na 200 stupnjeva oko 15-tak minuta, no pazite da ne budu predugo jer će biti presuhe.
(trebali bi biti za nijansu svjetliji od mojih)

Dobar tek!

Nema komentara :

Objavi komentar