nedjelja, 31. ožujka 2013.

Uskrs u mom domu ...

Pozz svima! :)
I sretan vam Uskrs!

Kako smo se vratili iz gostiju, tako ćemo poslije ručka u još jedne i na rođoš. Pa sam uhvatila malo vremena da napišem post, a vezan uz blagdan i neke tradicije iz mog doma.
Gotovo uvijek za Uskrs za ručak pripremamo zagrebački odrezak i francusku salatu (to nam je neka navika i tradicija ;) ), za doručak su tu naravno jaja, šunka, mladi luk i hren!

Od kolača smo izabrali jaffa okruglice, muffine s kavom i šubare.


Šubare neću ni slikati ni "spominjati", jer sve je bilo naopako, prvo tijesto nekako mljickavije, pa se nisu dali vaditi krugovi, da bi od šubara napravila kocke (mama je u šali rekla da će se Rusi ljutiti što sam promjenila recept i posprdala ih pretvorivši šubare u kocke ;)) ), onda dalje krema koja je bila nekako tvrda, a na mljickav biskvit - gnjavaža, točka na i je bila krema koje nije bilo dosta za hrpu "šubara" te sam došla na ideju da od njih napravimo čupavce, dakle dobili smo od jednog, dva kolača :D
Ali sam zbog tog prčkanja odustala od bijele pite, jer se još pravila torta s bananama i rumom za bratićev rođoš (jedva ju čekam probati danas :D ) !

Morala sam se izjadati hehe ;)

Pošto su u mojoj obitelji sami kreativci tako gotovo uvijek sami smišljamo dekoracije, izrađujemo ukrase, a kako nam se s godinama nakupilo dosta ukrasa, tako smo ih ove godine samo ukomponirali!

košarica zeko je kupljena, dok su jaja ručne izrade moje bake i mame :)

 jaja su bila na štapićima, dodali smo mašnice, u vazu stavili travicu i dobili odličan ukras za prozor moje sobe!

košarica sa umjetnom travom i jajima ručne izrade

kartoni za jaja su mi otkriće ove godine, baš su funkcionalna, pa sam tako odlučila iskoristiti dio kutije, obojati ga i napuniti jajima, a našlo se tu i srčeko :)

 Jaje od konca je malo nezgrapno ispalo, no nešto novo i funkcionalno i nadasve zanimljivo :)

evo i cijele procedure kako ga napraviti:

pripremite se na zaprljane ruke i rad u paru (ukoliko imate pitanja slobodno se javite)

a evo i jednog jednostavnog načina kako umotati poklon, a da ima neki Uskrsni štih ;)

:*

Nema komentara :

Objavi komentar