srijeda, 17. travnja 2013.

new in 4 : od igle do konca

Nakupilo se dosta novih stvarčica, nešto sam dobila na poklon, nešto si sama uzela!

 evo kako to izgleda kad je sve na okupu :)

 silikonski kalupi (Offertisima, 6 komada 15 kn)
Tražila sam ove kalupiće po gradu, cijene se kreću od 26 pa do 100 kn za 6 komada što je po meni preskupo, čak se ni na ebayu baš ne mogu naći po jeftinijim cijenama, no tu je uskočila Offertisima koja uvijek ima sve što mi treba :D
naravno, uzela sam 2 pakiranja hehe

 kutijica iz Accessorieza mi je bila preslatka (8 kn)

kalup za kugluf sam također dugo tražila i našla ga u Konzumu za samo 30 kn

 dvije staklene zdjelice idealne za banana split (15 kn)

 staklena zdjelica i tanjurić (Kaufland, kom 5 kn)

 šareni šećerni konfeti za ukrašavanje slastica :) (Kaufland, 14 kn)

 maleni koferčić idealan je za kozmetiku i sitnice koje planiram ponijeti u Budimpeštu
(Kik, 70 kn)

 salvete :)
riješila sam se brda starih salveta i počela skupljati nove koje će uskoro krasiti drvene kutijice :)
(možete ih naći u Hobby art-u i trgovinici Boje snova, u Dm-u ima preslatkih) 
cijena po komadu je 1,50 kn, 2,50 kn ili 3 komada za 10 kn

 4 kuharice s puno zanimljivih recepata (Interspar, 10 kn komad - je bio na akciji, sad za cijenu nisam sigurna)

 drvena srca sa štipaljkicom (Kik, 6 komada 8 kn) - ima i u crvenoj boji

 crvenu torbu tražim već mjesecima i nikako da nađem (sve su mi bile prekričave, preskupe, s previše detalja heh), ova je tamnocrvena, bordo, jeftina je i super mi je :) (trgovina Zita Osijek, 69 kn)
 krletkica <3 doduše crne boje jer su se bijele brzinom munje rasprodale, no i ova je predivna :)
(Kik, 45 kn)

 ovaj stalak/zdjelice već sam nekoliko puta škicala u Plodinama i uvijek je ispod njega bila cijena od 60 kn, što mi nikako nije sjedalo u glavu, dok jučer nisam provjerila cijenu i gle, 20 kn :D odmah sam ga zgrabila :)

 Baš mi se svidio sadržaj knjige (Tisak media, 30 kn)
Kad Ravi Kapoor, poslom preopterećeni londonski liječnik, dosegne kritičnu točku zbog svog svojeglavog punca, on upita suprugu: „Zar ga ne možemo nekamo otpremiti? Nekamo daleko, daleko.“ Njegove molitve su uslišane nakon što njegov poduzetni rođak otvori dom za umirovljenike u Indiji u želji da u Bangaloreu nanovo stvori otmjeni izgubljeni kutak Engleske. Obećanja o ugodnom života za nisku cijenu privuku sedmero umirovljenika, no oni pri dolasku obeshrabreno otkrivaju da je došlo do zastoja u obnovi nekoć otmjenog hotela i da neke pogodnosti poput vode i struje nisu stalno dostupni. No manjak luksuza u njihovim novim životima nadoknadit će mnoštvo pustolovina, zapanjujuća ljepota i neočekivane simpatije. 
Prema knjizi These Foolish Things snimljen je film Hotel Marigold s Judi Dench, Maggie Smith, Tomom Wilkinsonom, Billyjem Nighyjem i Dev Patel u glavnim ulogama.

 ukrasna trakica (Kik, 2 m, 8 kn)

rifle - obične, uske (Takko, inače 150 kn, imala sam popust od 30% pa su me izašle 105 kn)

plastične mjerice (Offertisima, 8 kn)

Što ste vi zadnje kupili? :)

Pozdrav!

4 komentara :

  1. krletka i stalak zdjelice su mi divni! :) a i ovo za kuglof i mali kofer ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobile smo Liebster nagradu, a mi smo je odlučili prosljediti Vama! Detalji i pitanja su na blogu! :)
    http://majezmaje.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme trazim ovakvu crnu ukrasnu krletku po cijelom Zg, imaju samo bijele, prekrasne su ali bi mi samo crna pasala... oces zamjenu? ja tebi kupim bijelu, ti meni das svoju crnu?

    OdgovoriIzbriši