četvrtak, 4. travnja 2013.

New in : kuhinjski shopping

Pozdrav svima! :) i pozdrav suncu!! :)

Kako sam intenzivno počela kuhati, peći kolačiće, tako sam shvatila da mi nedostaje nekoliko stvari u kuhinji, što za potrebe boljih fotografija koje ću objavljivati, što zbog kvalitete same pripreme jela!

sve zajedno sam platila 100 kn :D

Glavni opskrbljivači bili su mi Emmezeta, Kik i Offertisima. Imaju vrlo povoljne stvari, uvijek nešto novo i korisno! 
Nazvala bi ovakve postove i vodičima za shopping, pogotovo ako nešto ciljano tražite ili želite jeftino proći!
naručila sam na ebay-u kalup za praline i danas je stigao :) cijena mu je 14 kn, na linku ga možete naručiti (ako treba, mogu vam ga i ja naručiti :) )

 podložak plastificirani (10 kn, Emmezeta)

podložak od filca (15 kn, Emmezeta)

 male posudice (5 kn/komad, Kik)

mužar (13 kn, Offertisima (veliki mužar za 23 kn))

 krem duboki tanjur (5 kn, Emmezeta)

plitki tanjur s drvenom podloškom (11 kn, Offertisima) - duplo veći 19 kn

protvan, keramički pekač (25 kn, Konzum)

Najdraži proizvodi su mi podmetač s krletkama i ptičicama, mužar i protvan :)

Što ste vi zadnje uzeli za svoju kuhinju? :)

3 komentara :

  1. vidi ti ove iz Konzuma kako su snizili stvari! nice. najljepši mi je podložak s ptičicama :)a u Offertissimu ne smijem zalaziti,svaki put nešto kupim. Baš je jako jeftina.

    OdgovoriIzbriši
  2. da da :D ma sve su stvarčice bile jako jeftine :) i danas sam nešto kupila isto super jeftino, tanjurić i zdjelica stakleno u Kauflandu svako po 5 kn!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja bilježnicu i podmetač isto za 5 kn :D (na onom štandu na kraju)

    OdgovoriIzbriši