nedjelja, 2. lipnja 2013.

365 photo challenge (day 29) - tortilje :D


Kako je slika uslikana u srijedu kad je i trebala biti stavljena (postati opet nikako nisam stigla prije, iako sam prije nekoliko dana primjetila da mogu i preko mobitela, pa će mi olakšati stvar :D ), danas sam tek shvatila da nema glavnom krivca večere, a to su tortilje :D uhvatila sam brže bolje slikati, vjerojatno misleći da ću poslije uhvatiti koju i sa tortiljama, no kako sam bila u odličnom društvu, smetnula sam s uma slikanje ;)

Društvo su činile 4 žene, 3 bivše kolegice sa mog studentskog posla i ja, s kojima sam se nastavila družiti, a ovo nam je bila prva večerica (nadam se tek prva u nizu :) ), bilo je veselo, malo smo pripremale papicu, malo se družile, koji puta nazdravile i napričale se, a tortilje su bile odlične :D

Kroz koji dan ću praviti tortilje pa ih i uslikati :D i donijeti vam recept!

Nema komentara :

Objavi komentar