utorak, 4. lipnja 2013.

new in : vol.5





New in in May ;)

Eto nas opet u petom mjesecu, ovaj puta u shopping-u!
Neke stvarčice sam dobila, neke kupila, neke dijelim :)


najveći "izdatak", ali i najdraži svakako je za fotić :)
Dragi i ja smo ga uzeli, šalimo se da je to naša beba :)


naušnice - brkovi i male okrugle su kupljene u Budimpešti :)
Trgovinica je Claire's, imaju divan nakit, pogotovo naušnice, odlučivala sam koje ću oko pola sata :D
Imali su akciju jedne kupiš, druge su u pola cijene, pa su tako okrugle bile 50 kn, a brkovi 25 kn


ovaj stalak me je dobro nasekirao :D
Naime još prije par mjeseci prodavao se u Kik-u, bio mi je savršen, no činio mi se premalen (onako u kutiji). Da bi ga nešto poslije moja prijateljica uzela i kad sam ga vidjela onako divnog, bilo mi je užasno krivo što ga nisam uzela, jer naravno da se rasprodao! Danima sam pretraživala sve trgovine, net, no uzalud, tražila sam i druge stalke, no ni jedan nije zadovoljio kriterije ;) a i preskupi su :/ (a ovaj je bio za nekih 40-tak kuna!)... Da bi prošli mjesec njuškala po Offertisimi i slučajno vidjela baš isti, dugo traženi i neprežaljeni stalak :D sreći nije bilo kraja :D (cijena mu je bila 46 kn)


Prije tjedan dana, braco je tražio parfem za dragu, gdje sam se ja sjetila kako u Zari ima odličan izbor parfema, kad smo sve iznjuškali, vidjeli smo ovaj, savršeni kremasti miris, podsjeća na vaniliju, prefin je..
Sve mi je prekrasno od mirisa, do kutijice i 2 bočice, da dvije, velika je od 50 ml, a ova mala je 
roll on od 10 ml, a za samo 89 kn :D
Braco je jedan kupio dragoj, a mama za nas dvije :)


šalicu sam slučajno zamjetila šetajući sa M po centru Budimpešte... Bila je u izlogu, u sasvim običnoj samoposluzi, a cijena joj je bila oko 12 kn, prekrasna je!


Ne pamtim kad sam si zadnji puta kupila torbu! Neka svi kažu da je to moj fetiš (mislim kažem i ja hehe), no da svi vide koliko sam torbi prodala i podijelila, ostala sam na kojih 30 torbi, ako ne i manje, a ovoj platnenoj torbi sa sovicama jednostavno nisam mogla odoljeti :D
(Pull & Bear , 99 kn)
 

Čim sa vidjela ove patike zaljubila sam se! No, kako ja na apsolutno sve nažuljam i imam čudne noge, tako sam se premišljala jako dugo vremena uzeti ih ili ne, pa sam ih ja išla isprobavati u nekoliko navrata (jedno 5 puta u mjesec dana i još su bile jedine i jedini broj 40, a nisam mogla vjerovati da ih od tolikog mog premišljanja netko nije uzeo meni pred nosom, jer uglavnom mi se to uvijek desi kad se nečkam)
Kud puklo da puklo, uzela sam jer mi je trebala obuća koja ne propušta (a sve ostalo mi naravno propušta!), kiša nam lije mjesecima, a ista situacija je bila i u Budimpešti koja je i bila povod kupovine! Naravno da sam nažuljala odmah prvi dan u Budimpešti, imala sam pune noge flastera i ostalo prehodala u starkama, sva sreća pa nas je vrijeme savršeno poslužilo, bez kapi kiše :)
A patike su se sad razgazile i super su :D
(Deichmann, 150 kn)
 

Uz fotić treba i torba koja će ga čuvati :)
(Emmezeta, 199 kn)


Slučajno ju vidjela, odmah uzela :D
(New Yorker, 79 kn)


Također kao i majicu, čim sam vidjela maramu, morala je biti moja :D
Mama mi ju je uzela taman za put u Budimpeštu!
(Tally Weijl, 80 kn)
 
 
Još je jedna marama u mojoj kolekciji, sovice su predivne :)
Dragi mi ju je uzeo u Budimpešti, u SIX-u , za nekih 100 kn
 
 
Tražila sam manji kalup za tortu (oko 20 cm), pretražila cijeli grad, no bezuspješno! Uspjela sam u Konzumu naći ovaj od 24 cm, no jedan je bio oko 50 kn, da bi vidjela 3 komada za 80 kn, gdje dalje nije bilo premišljanja, kalupi uvijek dobro dođu :D


šećer na kraju je davno izgubljeni stalak za kolače, kojeg smo stalno koristili za blagdane još dok sam bila mala, a jednom je samo nestao, mislila sam da je bio pokidan i da ga je mama bacila, da bi ga nedavno sasvim slučajno vidjela rastavljenog :D 
Prekrasan je :)
Samo mi nikako nije bilo jasno zašto ga je mama spremila i nikad ga se ne sjetila jer šteta ga je ne pokazati!

Eto!
Shopping u 5. mjesecu obilježile su sovice i brkovi :D 
A većina shoppinga je obavljena u Budimpešti hehe

3 komentara :

  1. Ništa bez brkova! :D Odlično si se ponovila, beba fotić i patike mi se najviše sviđaju! Jel imaju još koje boje možda?

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni noviteti. :D Meni su sovice ipak najljepše, i da, fotić. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma meni su brkovi i sovice zakon :D Fotić naravno <3 :) Patikice su bile i zeleno-crne i crne, no mislim da je to bila stara kolekcija!

    OdgovoriIzbriši