nedjelja, 11. kolovoza 2013.

365 photo challenge - from 76 to 96 days

Pozdrav svima!!
Eto mene nakon dosta vremena, nisam duže vrijeme imala laptop uz sebe (dragi ga je nosio na posao), pa malo posao, pa malo rođoš, pa druženja i prođe vrijeme, slikalo se, sada donosim samo dio, jer nisam sredila ostatak slika, koje će kroz koji dan :)

Pa krenimo!



 day 76 - nove strake, poklon od dragoga :)


day 77 - Tvrđa


day 78 - najslađi psići :)


day 79 - macaaaa :)


day 80 - najfiniji slamboš quattro dalmacija, lavandu ne volim pomirisati, ali u slambošu je odlična, rožata je isto super, a i mandarinaaa :) jedino je badem malo podbacio, ne osjeti se baš najbolje, ali oprošteno mu je ;)


day 81 - malo smo se vozali Baranjom, bili u močvarnom dijelu Kopačkog rita..


day 82 - posjetili smo Kormoran :)


day 83 - otkriće Ginger limun :D


day 84 - slatkica se svugdje mora zavuči :)


day 85 - Tvrđa i trg...


 day 86 - ruža na promenadi


 day 87 - pogled na Dravu


 day 88 - proslavio se rođendan na brodu uz koktele i dobro društvo :)



 day 89 - torta Afrika, svjećica i ja kako režem torticu:)


 day 90 - zalazak sunca ...


 day 91 - divan poklončić za rođoš -  stalak za fotić! :D baš sam se iznenadila hehe


 day 92 - moram iskoristiti svaku priliku kad maca ovako lijepo sjedi i slika se hehe


 day 93 - dragi mi je kupio divnu mekanu i toplu dekicu :) ako vas zanima ima ih u Jysk-u


 day 94 - kupali smo seee:)


 day 95 - iskoristili smo lijepu večer :)



day 96 - M i ja smo izveli djecu (brata i njegovu djevojku :D  ) na papicu, Rustika the best :)

Za koji dan stiže i ostatak slikica za ovaj tjedan :)

Do čitanja!


2 komentara :