nedjelja, 2. veljače 2014.

adore vintage

Ako nešto volim, onda je to svakako VINTAGE , čipka, cvjetovi, nakit, okviri za slike, parfemi, fotoaparati ... obožavam <3 :)

 
 remen i suknja su mi naj

 odraz u zrcalu :)

 ovako nešto si razmišljam napraviti :)

 dvno!

 savršeno sve skupa...

 koferčići su mi uvijek bili fora!

 haljina <3

 i fotoaparatiće!

 prefin je, baš mi je vintage , planiram ga nabaviti!

 savršeno i slika i stvarčice :)

 i ovako nešto bi bilo zgodno imati!

 ništa bez biciklića!

 nije moj đir, no zbog cvjetića i čipkice su mi slatke!

 nije da mi se sviđa haljina u prvom planu, no sve skupa mi je divno...

 nemam riječi, savršeno <3

baš vintage!

 cvijeće <3

 predivna je mašina :)

 čipka :)

divna je <3


 haljina & aparatić = pun pogodak

 savršeno <3

prekrasno, perle i cvjetići uvijek idu skupa...

 ogrlica <3

 nikad ovakvu kombinaciju ne bi obukla, no ovko mi odlično izgleda!

 diva :)

 pišete li pisma?

ova mi je baš retro & vintage

 a ova mi je najdivnija od svih <3

 preslatko :)

divno našminkana :)

 fora!

 šik!
 <3
 divna su mi ova dva lijevo prstena ...

lajkam baš sve :)

 ovakav kutak ću i ja možda jednom imati!

 boje mi se baš i nisu složile, ali kroj haljine je savršen!

glazba za kraj :)

Sad gledam slikice i slušam s.a.r.s. - lutka i baš mi ide jedno s drugim :)


Što vam se najviše sviđa? :)
see ya!

Nema komentara :

Objavi komentar