ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

Welcome to Candle Land ...

Pozdrav svima :)
Kao što naslov kaže, eto nas u svijetu svijeća, ne sjećam se da sam ikada nešto pretjerano voljela ili upotrebljavala svijeće, no kako sam okružena pušačima i dopuštam pušenje u svojoj sobi, tako sam morala na neki način neutralizirati "smrad" koje te grozne cigarete proizvode ;)

Super mi je što mi soba nema mirisa po pušenju jer stalno nešto gori :D
Škicnite čega sve ima kod mene!


Prvo smo koristili lučice i obične svijeće, nakon toga prešli na eterična ulja i svijeće sa mirisima!
Mama mi je uzela u Lidlu eteričnu lampu sa nekoliko ulja, ukupno je bilo  6 mirisa, od kojih su mi najdraži bili naranča, vanilija i zimski svijet, s obzirom da smo ih miješali sa vodom (stavljali smo oko 5-6 kapi, jer su bili intenzivni - pisalo je da ide 8-9 kapi) , dosta smo i lučica potrošili, vjerojatno oko njih 200-tinjak :D

najgore ulje je definitivno bilo od jele, ajme meni, grozno :D nikako mi se ne sviđa ;)

Nova eterična ulja su iz Offertisime , mislim da je svako bilo 8 kn
Mirisi su: jasmin, ruža i ying yang

u DM-u sam uzela ovu Anti tabak pločicu, još ju nisam isprobala, ali baš me zanima ima li učinka!

jedna iz Lidla iz Božićne kolekcije s vanilijom , fino je izgorila do kraja, osim ovih šljokica kojih mi je bilo na kraju žao :D

 Ovo mi je draga svijeća, gdje ja, tud i ona :D dobila sam ju prije više godina od radne kolegice, gdje smo imali Božićno darivanje , tako je za vrijeme blagdana okrenuta strana sa drvcem, ostatak godine na čistoj strani :D

Kad smo već u "blagdanskom" duhu ;) za Božić sam vam pokazala poklon od dragoga :)
Dakleeee, savršeno, svee :D oblik - knjiga, svjećice - Yankee , mirisi, ma sve krasno <3

mala kolekcija <3 pola je već istrošeno! Sve su nabavljene u Candle Land-u u Zagrebu.
Nadraža mi je crvena - Pepermint Mocha , dakleeee savršena , pepermint se i nije toliko osjetio, ali prekrasno nešto! Najmanje mi se svidjela Christmas on the beach - previše ananasa, jako mi je smetao taj miris - doduše ni inače ga ne volim, valjda je to bilo to i prepreintenzivno miriši, dok su ostale svjećice bile ok :)
Sljedeća i jedina preostala je Black bamboo , baš me zanima, miriše mi na papar :D

u DM-u sam pronašla taman idealnu staklenu čašicu za svijeću, koštala je 5 kn, vidite i sami da je svijeća izgorila cijela, kada dođe do fitilja samo izvadite mrvicu svijeće koja je ostala i to je to :)

Zadnja svijeća u kolekciji je čisto savršenstvo, od kutijice, dizajna iste, boje, mirisa, 
ma prekrasno nešto :)
kupljena je u Emmezeti za 40-tak kuna

svijeća sa kojom uopće nisam zadovoljna je ova, ne pamtim apsolutno nikakav miris kokosa i na lijevoj str vidite koliko je svijeće ostalo, to je još dobro, jer sam rovarila ( ;) :D :/ ) po njoj da je što više izgori!
svijeća je iz Ikee , cijena joj je 20 kn, moji su uzeli od naranče, ta mi je recimo finije mirisala, ali opet ništa posebno, nekako sam više očekivala...

Ove divote još nisam počela koristiti, nekako mi žao hehe , ali opet jedva čekam isprobati! :)

 što reći nego aaah <3 :) em su muffini, m svijeće , uf :D 
jedan od najdražih poklona ikad , također , gdje ja tu i svijećice :)

I ovu svijećicu imam nekoliko godina, baš mi je draga :) imam i iste salvetice!

ovu sam svijećicu sa još nekim zelenim uzela davno i htjela praviti aranžmane za jedan Božić, na koncu ju nisam iskoristila i tako je ostala s nekim drugim idejama ;)

<3 baš su se uklopili ...

Najdraži kutak sobice :))))

Još ja imam i svijeća i svijećnjaka i sto čuda, ali onda ovaj post ne bi imao kraja :D ;)
Isto tako pikiram i nove :D

Do čitanja :*

2 komentara :