ponedjeljak, 6. travnja 2015.

New in: Clothes

Pozdrav svima!
Kod mene opet new in :D čini mi se da ga stalno imam, no zapravo skupim ja tu dosta stvari i to kroz duži period, neka se ja tješim hehe :D



Nego, u ovom postu donosim samo novo od odjeće, naime popunila sam ormar više proljetnim stvarčicama s obzirom da mi fali i hlača i kratkih majica.
Od hlača najviše volim rifle i to uske, a sa visokim strukom. U H&M-u sam našla i zgodne 3/4 hlače baš za proljetno vrijeme i odlučila uzeti dvoje.
Od majica pak najviše volim jednobojne ili bijele sa printom, no ovoga puta se našlo svega :)


Pa krenimo!

 ovo je bila ljubav na prvi pogled :)
pruge obožavam, ovo je crno - krem/roza kombinacija, od iza su dugmići i nešto je duža bluzica sa 3/4 rukavima
H&M , 99.90 kn

 majica kratkih rukava sa odličnim natpisom, baš kao da su mene pitali :D
Takko , 59.95 kn

 ovo mi je najdraža bijela majica sa printom :)
New Yorker , 99 kn

 prugice, print, kratki rukav, gdje ćeš bolje :D
Takko, 69,95 kn

 ne pijem kavu, ali ova majica mi je bila predobra, nisam ju mogla ne kupiti :D
doduše obožavam miris kave, tu i tamo srknem koji guc, ali ono ;)
New Yorker, 59 kn

 košuljicaaaa <3 <3 <3
Dakleee, košuljica koju tražim godinama, ni jedna nije bila idealna: uska, široka, kratka i sl, ova je bila taman :)
Stradivarius , 179.90 kn

 3/4 hlače , odličan mi je dezen, baš su uske i lijepe :)
Crne su identične, a uzela sam dvoje, jer su jeftine, a opet sa crnima ću moći nositi bezbroj kombinacija :)
H&M , 99.90 kn komad

sviđa mi se boja, prvi puta da sam u New Yorkeru našla rifle!
New Yorker, 119 kn (sniženo sa 159 kn)

*ispričavam se na malo zgužvanijim stvarima, a baš sam pazila da ne bude takve ;)

Do čitanja! Ili do novog new in-a ;)

Nema komentara :

Objavi komentar