četvrtak, 18. lipnja 2015.

Birthday wish list :)

Pozdrav svima :)
Bliži se moj rođendan, pa stoga eto još jedne wish liste! Iako imam osjećaj kao da svake godine to dođe sve prije!
Mislila sam da ću ove godine biti skromnija sa željama, no opet sam i samu sebe iznenadila :D Naime, našlo se i sjetilo se tu svega, od onoga što bi baš trebala, do onoga što je samo neka željica, iako ne moram nužno dobiti baš takav identičan predmet :D Može to biti majica sa printom ali ne ista kao na slici, može biti svijeća nekog desetog mirisa ili može biti neki novi osvježavajući parfem :)

Krenimoooo!

 Nedavno sam se po prvi puta susrela sa ovim fotićem i baš bi ga jako htjela jer presimpa su mi slike koje se odmah mogu izraditi i služiti kao neka vrsta dnevnika :)
Meni tu odmah na pamet padaju slikice sa recenzijama za blog, druženja, uređenje doma i sl :)

Cijene su različite, od 70 do 120 dolara, što je zapravo ok :)

šaliceeee :) što više dodati :) jako mi se sviđaju ovi uzorci!

 Catrice <3 ma sve želim iz bilo koje kolekcije! ;)

na facebook-u sam nedavno naišla na - Amorositta - mjesto gdje su pločice i nakit izrađeni po mom guštu :) 
a ovo su pločice za zid!

 Ništa bez torbi <3 :D 
Prve 3 su iz Deichmann-a , smeđa 149 kn , siva 129 kn , tirkizna 99 kn , 
kod njih mi je na stranici zanimljivo što mijenjaju asortiman i izbacuju ono čega više nema i naravno ubacuju novitete, a još zanimljivije mi je što u svakom trenutku možete vidjeti u kojoj poslovnici je dostupna koja torba :)
Plava torba je sa Ebaya i košta 18 dolara, možda i jeftinije ako više pronjuškate ;)

 Već duže vrijeme pikiram ovakve setove, koji su idealni za zimske dane i ispijanje čaja u društvu <3
Ovaj set je iz Muller-a i savršen mi je!

 Parfemiii <3 ah ah! Obožavam sve sa slike, doduše Zarine želim probati sve :D
Jedni od najdražih su mi Beckham i Little black dress čije sam bočice već više puta ispraznila :D

 Simone design već duže pratim na facebook-u , odlične su mi stvarčice, a nekako najljepše ove :)

 Le prase i Mašenku obožavaaaaaam <3

 svjećice su od ove zime nekakva moja opsesija :D redovito se opskrbljujem u ZeGe-u u Candle Land-u , prekrasne su, jako lijepo mirišu, izgore do kraja i nisu skupe, koštaju od oko 13 do 18 kn

 baš bi htjela crni prsten, ne mora nužno imati cirkončiće, ali bilo bi poželjno ;) :)

 Dakleeee , raj!! Kad sam prvi puta vidjela majičice nisam mogla vjerovati kakvih dobrih printeva ima i to sve na jednom mjestu :D obožavam bijele majice sa printom, imam ih oko 5-6 , a najradije bi i sve ove imala :D
Modatak , 79 kn

 Jastučići sa printom, dezenima, nekakve pastelne boje i uzorci, većih dimenzija! 
Ne, uopće nisam zahtjevna ;)

Ovi jastučići su iz Zara Home i Ikea-e

 Od prije 2 mjeseca imam Dolce Gusto aparat <3
Inače ne pijem kavu , ali obožavam njezin miris i volim sve proizvode u kojima ima kava, čudno, zar ne? :D ali, kava u Dolce-u je toliko ukusna, prekrasno miriši, da morate piti kavu :D
Dva gornja proizvoda nisam vidjela kod nas u prodaji, ako netko je, neka dojavi :D a donja dva su mi omiljena :)

 Razmišljam u jednom uhu , napraviti bar još jednu rupicu za naušnicu :) nositi onako neku sitnu sa cirkončićem :)

 Na ovu torbu sam jučer naišla i odmah se zaljubilaaaaa <3 :D
Savršena!! Inače ju možete naći kod Fashion Disorder - Manuela izrađuje lijepe stvarčice, a u suradnji i torbe :) ova ljepotica je 400 kn i može se izraditi u svim bojama!

razmišljam o tamnoplavoj sa crvenim remenčićima :)

 Divna kutija za nakit je iz Ikea-e i košta 120 kn

 Lola.tees imaju odlične majice sa natpisima, a ova je prava za mene :D

još jedna divota iz Mullera , od nedavno sam "gospođa" i totalno mi se sviđaju ovakve stvarčice :D
Iako, mrzim kad me netko zove gospođa :D :p

 Jako dugo gledam ovakav tip ogrlice - statement ogrlice, sviđaju mi se boje, ove su mi najdivnije, naravno sa Ebay-a su i koštaju po par dolara :)

 boho stil volim oduvijek <3 po trgovinama sam vidjela da je takav stil ovo ljeto u modi, 
osim ovih torbica voljela bi imati i kakvu majičicu tog tipa :)

 još nešto od Amorositta - lančići , ovi su mi baš najs!

 Ništa bez slatkog :D 
zadnjih par mjeseci zaluđena sam čokoladnim mlijekom , Kandit extra čokoladice lom volim , a o macaronsima da ne pričam, velika ljubav <3

 Nuxe ulje valjda iskače i iz pašteta :D Nisam ni znala da toliku povijest ima!
Preuzela sam sliku sa mislim njihove str, gdje su upitali koje pakiranje se kupcima najviše sviđa, meni definitivno crno <3 i 2013 - Paris :)

Rituals sam primjetila prije kojih godinu dana, nisam ni znala da su jednom prodavaonicu imali i kod nas (ZG) , nešto što mi se najviše sviđa je ovaj set za čaj , jer obožavam ovakve uzorke, pa mi je s tim još i ljepše!

 U zadnje vrijeme stalno pikiram neke posteljine, ove su mi prekrasne :) Posteljina.hr

 Ništa bez Lega Lega :) platnena torba je 35 kn, majice su na popustu 93 kn

 Ovo šarolike društvo daje do znanja da volim sve vezano za gore navedeno, bilo u crnoj boji, sa sovicama, točkicama itd :)

 Ovaj prekrasan komplet tanjura je iz Ikee i najradije bi ga u crnoj boji <3 
18 dijelova / 180 kn

 Sovica :) Nešto preslatko :) Nema veze što je namjenjeno najmlađima :D Najviše mi se dopada ovaj crni u krevetiću!

 Krasan set iz Ikee , baš za doručak :) šalica 25 kn , tanjur 20 kn

 <3
Ukrasni tanjurići :) već duže vremena sam razmišljala kako bi voljela kuhinjicu tj jedan zid ukrasiti, pa mi je na pamet pala ideja da to bude sa ukrasnim tanjurićima :)
Tanjurići lijevo i dolje desno su iz Zara home


 Tabure mi je krasan :) 
vidjela sam slični u Avenue Mall-u Osijek, Velum dekori, mislim da je cijena oko 200 kn

Nagodinu bi se sa dragim trebala useliti u naš dom :) sada skupljam ideje, a prije njih osim na internetu, volim imati i časopis u rukama kojeg mogu prelistati i zabilježiti ideje za uređenje :)
Časopisi se mogu nabaviti na kioscima Tiska, cijene su šarolike, od 14 do 80 kn

Kako vam se sviđa wish lista? :) Meni je baš najs :)

Slike su preuzete sa interneta, a isto tako ispod slika sam vam napravila linkove s kojim vas direktno vodim na proizvod sa slike ili stranicu gdje isto možete naći!

P.S. : Poslije rođendana obavijestim vas koliko je želja ispunjeno ;) :D

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar