subota, 20. lipnja 2015.

Vikend u Zagrebu i Umagu


Pozdrav svima!

Prije točno tjedan dana, a u ovo doba dragi i ja smo se brčkali na moru! :)
Kako za nas dvoje vjerojatno neće biti zajedničkog godišnjeg odmora, a nismo uspjeli ni pospajati ove nadolazeće praznike, došli smo na ideju da kod dragih nam kumova odemo na vikend :)

Bilo je tu više povoda za odlazak, tako da se nismo puno nečkali, bilo je jedino dovoljno da nam kumovi potvrde da ih smijemo malo gnjaviti :D i to je bilo to!

U petak 12.6. uputili smo se u Zagreb, gdje smo prespavali, kod mog brace, pa smo tako iskoristili priliku prošetati trgom i posjetiti Pizzeriu Zero Zero na Vlaškoj - u jednom navratu sam na fejsu vidjela sve pohvale za Zero Zeru pizzu i zapravo se iznenadila njenom veličinom, a to je bilo dovoljno da se posjeti :D
Nismo ju izmjerili :D ali pizza je bila dovoljna za nas troje! Na istoj pizzi zapravo su bila 4 okusa, jedan sa tunjevinom, jedan capricciosa, jedan rikola i šunka i jedan mljeveno meso i kobasica. Najmanje mi se svidio dio sa mljevenim mesom, dok me najviše iznenadila tunjevina, nisam je ljubitelj ali u ovoj kombinaciji je bilo super :) Presimpa mi je što se pizza dobije na velikoj drvenoj dasci uz 2 priloga - masline i ketchup!

Nas troje smo se fino napapali, taman je svaki okus i bio podjeljen na 3 dijela, pa eto preporučujem :)
Cijena pizze je 116 kn.

Evo i jednog kolaža (nemojte zamjeriti na kvaliteti slika, sve je slikano mobitelom)


U subotu smo se lagano zaputili na more, stigli smo oko pola 12, podružili se sa kumićima i prijateljima, kako god da ih nazovem :) <3 a sve uz ovaj divni pogled sa njihove terase :)



I u subotu i u nedjelju fino smo nastavili niz dobre papice, tako smo u subotu imali tjesteninu u umaku od tunjevine (u 2 dana moja ne omiljena hrana, koja mi se zapravo brzo svidjela u njihovim kombinacijama :D ), što je bilo mljac, a u nedjelju piletinu u umaku od gljiva i rižu, također mljac :)

Ništa bez slastica moje N. <3 pa smo tako kušali 2 deserta :


cheescake i crumble s jagodama

Cheescake inače ne volim, jednostavno sir u slatkoj verziji nije desert za mene, ali zato crumble, finooo :) A još smo ga papali u kombinaciji sa sladoledom, e to je dobra kombinacija :)

Zatim je došlo vrijeme za plažu, koja nam je udaljena svega par minutica, neki su se kupali cijelo vrijeme, a neki sunčali uz najdraže časopise :)

Baš je divan dan bio :)
Navečer je uslijedila šetnja rivom do grada, a sjeli smo u Buoni Amici koji je tik uz more :)

neki su pili pivo, a neki sokić :D

U nedjelju ujutro nismo se mogli probuditi uz bolji pogled, osjetiš i vidiš more :)
N. nam je morala na posao, a V. je kao dobar domaćin pripremio doručak, a zatim se bacio i na ručak, a mi smo otišli skitati ;) :D 
Uzeli smo bicikle - koji se iznajmljuju, to mi je odlična stvar, bicikli su super i brzi, ja sam imala problema sa ručnim kočnicama, jer na mom bajsu je samo nožna pa sam se malo zbunila, no brzo sam to svladala :p :D 
Vozali smo se uz more i shvatili da ima tog Umaga, lijep je :)

 jedna sa fora klupice :)

biciklići :)

U par navrata nam je padala i kiša, no nije nam smetala hehe
Nakon ručka smo se još podružili, papali desert i gledali slike i videe iz naše svadbe , gdje je N. bila moja kumica :)
A tada je već bilo vrijeme i za polazak, jer sve što je lijepo, kratko traje...

Na povratku smo opet otišli u Zagreb, gdje sam zapravo išla po ovu krasoticu :)

divnaaa <3 <3 <3

Kako sam jednu pločicu od kumice dobila za djevojačku, koja mi se jako svidjela i jako ju volim (i koju možete vidjeti ovdje) , tako sam odlučila za M. i mene izraditi još jednu :)

Romina Arts & Crafts je jedna predraga žena :) kojoj sam dala naputke da se na pločici nađu bicikli, fotoaparat i mudra sova , te <3 za <3 , a tada je to trebalo staviti na "papir" i ispalo je odlično :) 
Oduševljena sam objema :)

Nismo ponijeli fotić da slikamo Umag više, ali kako smo tu ljetovali i prošle godine i kako sam napisala iscrpni post vezano za to, eto ga tu, a ja ću napraviti još jedan zaseban post o Umagu, zaslužio je :)

Do čitanja!


2 komentara :

  1. Cijeli post mi je bio zanimljiv za čitati i gledati, ali mi se najviše sviđa pločica jer ima bicikleeee :D :D savršena je :)
    Odmah sam lajkala stranicu na facebooku i idem proučiti ostale radove :)

    OdgovoriIzbriši