petak, 7. kolovoza 2015.

e bay shopping

Pozdrav svima!
Kako i sam naslov kaže, malo sam šopingirala na e bay-u. Nisam dugo, od svatova i sve za svatove, a sada su to baš bile neke (čitaj: nepotrebne) sitnice ;)

Uz svaku slikicu ide opis, pa krenimo!



Preslatke su mi bilježnice :)
Uzela sam jednu, cijena je 0,73 $ - 5,27 kn , a link je ovdje .

 Ovo mi je super, 6 plastičnih držača, za kablove, olovke i sl, meni će dobro doći za punjače, jer se uvijek negdje zapletu, padnu i sl.
Cijena je 0,99 $ - 7,22 kn , a link je ovdje .

 Istu ovakvu maramu, ali u zelenoj boji, uzela sam prošle godine i prezadovoljna sam.
Dugačka, da se omotati 2 puta oko vrata i grije kada treba :D
Cijena je 0,99 $ - 7,22 kn , a link je ovdje .

Imam sive starke, sivu platnenu torbu, pa mislim da bi sivi sat bio zgodan detalj! ;)
Cijena je 1,58 $ - 11,41 kn i link .

A ovo su nam okviri za buduće fotografije sa Fujifilm Instax Mini 8 camere. Naime, već si neko vrijeme želim uzeti taj aparatić, pa evo prvo skupljam accessories, a kad skupim novčiće, stiže i kamerica :)
Ovo je set od 40 okvira, cijena je 1,30 $ - 9,39 kn, link je ovdje , a ovdje možete vidjeti aparatić, Extreme digital, čini mi se ima najjeftinije, a mogli ste ga vidjeti i na rođendanskoj wish listi.

Zgodni su mi ovi triangle lančići, odabir je pao na crni, naravno ;)
Koštao je 1,61 $ - 11,62 kn , a link je tu .

Čim sam vidjela olovkice - kemijske, morala sam ih uzeti :D
Uzela sam 2 komada, cijena jedne je 0,99 $ - 7,22 kn, evo i link .

Ovu slatku majicu već gledam duže vrijeme, nadam se da će mi odgovarati veličina :)
Cijena: 2,92 $ - 21,08 kn , link je ovdje .
Za Fujifilm Instax Mini 8 camera uzela sam i filmove, ovdje je link.
Naime stoji da ću u paketu dobiti 5 kutija sa po 10 komada i to mi je nekako sumnjivo, s obzirom da je cijena 9,99 $ - 72,13 kn, što je inače cijena 1 kutije od 10 komada, ali bili živi pa vidjeli :D

Preslatke kovertice koštale su 0,99 $ - 7,22 kn, dobije se 10 komada i nisam im mogla odoljeti :)
A ovdje je link.

Naručivala sam prijateljici sadnice i skontam ovo :D
Bonsai :)
Dobije se 10 komada sadnica, za 0,99 $ - 7,22 kn , link .

Ovu majicu sam primjetila već davno u gradu, po trgovinama je oko 70-100 kn, ima ju i prijateljica i baš je slatka, pa sam se odlučila za zelenu, ali po puno manjoj cijeni.
Cijena joj je 3,88 $ -  28 kn , a opet se nadam da će mi veličina odgovarati, jer s njima se nikad ne zna ;)
Link je ovdje.















Ne znam jel inače kupujete na ebayu, ali 1$ je kroz 2-3 godine, sa 5 kn skočio na 7,22 kn, ali iako je tako i dalje se isplati kupovati!

Do čitanja!

4 komentara :

  1. Super su ti stvarčice. Dođe mi da naručim šalove po 99 centi u svih 17 nijansi :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakon stvari :)
    Kada ti dođu poslikaj da vidimo što se isplati naručivati, a što da izbjegavamo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može :) ono za što mogu garantirati su marama, sat i sitnice, dok za majice, sjemenke za bonsai i Fujifilm Instax Mini 8 cameru svakako dojavim dojmove :)

      Izbriši