ponedjeljak, 26. listopada 2015.

Avon katalog - prijedlozi, akcije, recenzije - kampanja 15

Bok svima :)

U zadnje vrijeme, razmišljala sam kako da vam približim jedan moj "hobi", bavljenje Avonom. Nije to doslovno moj hobi, ne zarađujem od toga i sl, nego uzimam proizvode koji se meni sviđaju, želim probati ili već duže koristim, a da ne ovisim o nekom - da mi naručuje, postala sam Avon Lady. 
Više u nastavku! 


 Ne znam za vas, ali ja volim Avon :) 
U nekoliko sam navrata od prijateljica koje su bile Avon Lady uzimala kataloge , širom otvorenih očiju ih pregledavala, njuškala stranice, užvala u šarenilu boja, više puta i nešto naručivala, dok mi nije palo na pamet da bi mogla postati i ja dijelom toga (hehe ;) )! Vijećala sam neko vrijeme , no ipak odlučila upustiti se u još jednu avanturu :)
Našla sam se sa svojom koordinatoricom , objasnila mi je "poslovanje" i to je bilo to , svaki katalog je bio moj :D
Već godinu i 9 mjeseci se bavim time, nije prošao mjesec kada si nešto ne bi naručila i stvarno sam zadovoljna proizvodima, pogotovo za njegu tijela i parfemima.

Kako sam već i navela isključivo kupujem sebi, naruči i mama, a i sa prijateljicama te radnim kolegicama napravim kakvu narudžbu. Kroz komunikaciju s njima vidim što ljudi vole, traže, pa se i ja znam s njima posavjetovati, uzeti ako mi se nešto učini zanimljivim!

Trenutni katalog u Kampanji 15, traje od 21.10. do 10.11., pa bi s vama podijelila proizvode iz kataloga, koji su meni zanimljivi, trenutno na akciji, neki su novi, a neke bi voljela isprobati.

str 10, vodice za tijelo, 35 kn za 75 ml, isplati se!

str 12, olovke za usne i oči - svi ih hvale, ja ih još nisam isprobala, ali boje su krasne!
 
 str 14, Luck La Vie imam, odlično miriši :)

 str 16, odlične su mi nijanse, najviše mi se sviđa Eternal Flame

 str 74, kremice za lice, su po super cijeni, 100 ml, 17 kn

 str 90, odlično mi izgledaju tekuća sjenila za oči, baš prava jesenska

 str 94, koliko bojaaa, ovi novi metalik ruževi izgledaju odlično!

 str 96, predobro izgledaju lakići :D naručila sam Copper (dolje lijevo)

 str 110, već duže gledam True Color Quad sjenila za oči (gore lijevo), ali nekako mi je uvijek puno dati ovaj iznos, a rijetko kada bude niža cijena.
Sviđaju mi se i proizvodi za oblikovanje obrva.

 str 124, baš volim Color Trens stranice u katalogu, uvijek vesele i šarene, a i cijene su više nego prihvatljive :)

 str 152, Planet spa ima odlučnu akciju na ova tri proizvoda - peeling, maska i gel za čišćenje lica - bijeli čaj, svaki za 25 kn, a tu su i Care proizvodi za 12 kn, zgodna se čini i Ružina vodica za lice, također za 12 kn.

 Planet spa svi vole :D sada je odlična ponuda za maske i peelinge, str 160

 str 178, probala sam sve i sve super miriši :) preporuke za ovo jesensko - zimsko vrijeme je svakako šljiva i vanilija :)

 str 182, djeluju mi zanimljivo ovi proizvodi - nar i čokolada, a za njegu nogu tj. stopala, a sad su i po dobroj cijeni!


 Još puno toga možete naći u katalogu, link je ovdje.
Ukoliko vas zanima koji proizvod nešto detaljnije, želite ga naručiti, javite se. :)

Do čitanja!


1 komentar :

  1. Nisam već jaaaaako dugo koristila ništa od Avona, a prije 10ak godina smo valjda jedino to kupovali. Strina je tad prodavala Avon pa si je mama uvijek nešto naručivala, a i ja sam znala dobiti nešto, npr. moje prvi ljubičasti lak, sjenilo i ruž, a i sestra je rozu kombinaciju tih proizvoda dobila, obožavale smo tu svoju šminku. :D Pa kasnije crna olovka, ljubičasta i zelena maskara, bila sam si glavna u 8. razredu hahaha :D
    Ako se odlučim za nešto javim ti se, vjerojatno neki nakit :)

    OdgovoriIzbriši