subota, 17. listopada 2015.

Welcome to Candle Land #2

Pozdrav svima! :)

O čemu ću ja ako ne o svijećama ;) Ako me tko prati i na stranici na facebooku - ovdje , zna da volim svijeće i malo malo ili ih objavljujem ili ima noviteta!
U ožujku sam vam pisala o mojoj kolekciji, koja se povećala, s obzirom da sam ih kupila još hrpu :D Post je ovdje .

Donosim vam zadnje kupljene svijeće!


*
Najveća svijeća je i najveće iznenađenje :D 
Home Fragrance , candela profumata - mirisna svijeća, muschio bianco - bijeli mošus.
Staklenka je od oko 550 g, proizvođač Italija, gori oko 96-98 h.
Slučajno sam ju uočila u Emmezeti, za 50 kn. Sreći nije bilo kraja, iako sam se malo nečkala, s obzirom da mi na prvu nije najbolje sjela, ali na kraju super miriši :)

Ima još vrsta, nešto manjih teglica - te su 40 kn, kao i ove veće isto po 50 kn. Stvarno sam ostala iznenađena, inače su takve svijeće skupe, pogotovo kada se radi o Yankee i sličnim svijećama. U planu je kupovina i ostalih vrsta, čim koju istrošim ;)

*
Svijeća u staklenoj čašici ovalnog oblika predobro miriši, intenzivno po mandarinama, slatkasto i voćno, toliko da ju ne smijem vaditi iz ambalaže sve dok ju ne zapalim jer preuzme sav miris :)
Inače se radi o Air Wick kolekciji - Pearl Infusions - Inspired by Treasures of Nature , Sweet Atlas Tangerine. 
Dolazi u pakiranju od 120 g, gori oko 35 h.

Staklenu čašicu iskoristiti ću baš za blagdane, napuniti božićnim kuglicama i zavezati mašnicu :) 

*
Još je jedna svijeća iz kolekcije Air Wick-a - Life scents, Mom's baking po piti od jabuka, kruškama i vaniliji ... 
Baš prava jesenska!
Kupljena u DM-u na akciji za 30 kn. Odlično mi je što ima taj srebrni poklopčić, kad se istroši, također će imati namjenu.

*
Svijeće u metalnim kutijicama su mi odlične :D Krasno pakiranje i miris!
Ameli je naš proizvođač (PC grupa, Otočac), svijeće su Ruža&Jasmin - nešto intenzivniji miris, crvene boje i Bergamot&Mandarina - nježnog mirisa i roze boje.
Gori oko 14 h, kupljeno u Plodinama, na popustu 15 kn / kom. Mislim da je bilo 5 vrsta svijeća - vanilija, cimet i još nešto ;)
 

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar