utorak, 8. prosinca 2015.

Božićni wishlist :)

Ho Ho Ho :)

Mojoj obitelji i prijateljima je već poznato da ću ili za rođoš ili za Božić staviti wishlistu, pa ni ova nije prošla bez istoga :)



Zbilja sam svela na minimum nekakve svoje željice, jer prvo - ništa mi toliko ne treba, a drugo - nemam više mjesta ni za iglu :D
Praveći wishlist gledala sam što mi uistinu treba.










Crvena haljina - za Novu godinu :) , crna jakna (ne nužno crna) - nedavno sam uzela novu jaknu kao parka, ali je dio sa krznom, no kako sam se do sada godinama smrzavala u kaputima, odlučila sam tome stati na kraj, pa si uzeti i ovakav tip jaknice!

Za svijeće ne moram puno pojašnjavati <3 svugdje ih ima, u bezbroj mirisa! Kako nam se približava ovo blagdansko vrijeme tako meni po sobi sve više svijeća :D 

Za Dolce Gusto je također sve jasno :)

Marama / šal - tražim nešto između, mislim da su ova četiri sa kolaža baš nešto između i sa odličnim uzorcima!

Olival ulje želim već sto godina, a ovaj set mi je odličan :)


Što je na vašoj wish listi?

Do čitanja!

2 komentara :

  1. Divne stvarčice. I ja bih takvu jaknu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ja sam svašta svojima nabrojila za rođendan, većinom stvari koje trebam bez gluposti nekih, nešto dobila, nešto ću tek dobiti :)
    Od sličnih stvari s tobom, trebam kapu, šal i rukavice u jednoj boji ili ovako nešto što si stavila jer već godina nosim sto tisuća boja što volim, ali želim i jedan "fensi" komplet zimskih potrepština haha :D Haljina ti je preslatka
    Čarobni set mi je neizrečena želja haha. :)
    Imam sličnu dugu pernatu jaknu iz Benettona, kupila prije skoro dvije godine na sniženju, preko 700kn platila, ali zbilja vrijedi, a i namjeravam je nositi dok se ne raspadne :D

    OdgovoriIzbriši