četvrtak, 21. siječnja 2016.

Avon katalog - prijedlozi, akcije i recenzije - kampanja 2 / 2016.

Pozdrav svima!
Jučer nam je izašao novi Avon katalog!
Škicnite! :)


Sad nam dolazi i Valentinovo, pa ima nekih sitnica ukoliko želite iznenaditi svoje bolje polovice, nekoliko akcija i noviteta :)

Parfema nikada dosta! :) I dalje mi je iz ekipice najbolji Little black dress, ne znam koliko sam bočica potrošila, sigurno 2-3! Najbolji su mi za ljeto!
 Ovi ruževi su fantastični, ja sam naručila ruževe i samo mogu reći da su prekrasni :)

 Još malo ruževa!

 Limitirana kolekcija, perlice mi super izgledaju, kao i sam print na istima, pravo proljetno izdanje :)

 Planet spa i maska za lice po promo cijeni!
 Zgodni su mi i ovi kistići :) za obrve bi mi dobro došli ;)
Već imam pincetu i češnjić i baš sam zadovoljna!
 Color Trend uvijek ima dobre stvarčice, a sada su i na akciji! Imam puder i primer!

 Šalice su mi odlične :D 

 Još malo akcija!
 
 Nešto i za naše dečke :)

 Baš je brrr ovih dana, pa se ne može bez njege i hidratacije kože!

 Prekokrasno mirišeee :)

 Obožavam ovakve setove :D kupka sa čokoladom i narančom je savršena, gel za tuširanje također, ostalo nisam isprobala, ali je super kombinacija, a i dobra cijena!

 Predobar miris đurđica <3

Ovo je baš dobra akcija!

Katalog u cijelosti imate ovdje

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar