srijeda, 20. siječnja 2016.

Mjesec u slikama - Prosinac

Pozdrav svimaaaa :)
Ne znam samo kako je već prošlo 20 dana ovog prvog mjeseca? :o prohujalo si vihorom!
A ja još nisam vama donijela Mjesec u slikama za prosinac, kraj godine, blagdanski duh i sve ostalo :) Sve ću vam sada nadoknaditi!


Više manje su blagdanske fotkice, bilo je jako puno druženja, lampica, papice i posla!

Imali smo druženje Kluba "Autići", pa smo malo zamezili :)
Božićni ugođaj :)
Samo neka svijetli!
Čizmice smo napunili i za Nikolu i Božić!
U Kauflandu sam naišla na ove zgodne mlince, ali u slatkoj varijanti , čokolada, vanilija, karamela!
Od moje drage prijateljice sam između svih poklončića, dobila nekoliko ovakvih slatkih paketića :)
Izgledaju kao pravi :D
Ponosna na moje raspuknutiće :D savršeno su ispali!
Ulov slatkiša i ukrasnih vrećica na sniženju!
Tester box za prosinac :) presavršena kutijica :)
Pisala sam vam o njemu ovdje .
Novu smo dočekali u sali Classic, bilo je odlično :) Puno prijatelja, dobra klopa i glazba :)
Naš adventski vijenac...
Čim sam vidjela ove krasotice, morala sam ih uzeti, Oriflame :)
Za godišnjicu smo dragi i ja bili u Pizzerii Pepper's , klopica, a posebno ambijent su savršeni :)
Više škicnite ovdje .

Divne salvetice :)
Božićni kolačići ... :)
U Konzumu sam naišla na ovaj prekokrasni čajnik :D koštao je samo 50 kn, a baš je velik! 
Ima ih još :)
Puna čizma za sv. Nikolu :D
Advent u Tvrđi :)
Prefin adventski kalendar :)
Na poslu imamo božićno darivanje, Secret Santa :)
Ovo je moj poklončić, baš sam se iznenadila, sve divnooo :)
Neobično nebo i duga u mom Osijeku :)
Ljubav na prvi pogled :) Led srce iz Jysk-a!
Obitelj je bila na Adventu ... :)
Najdraži napitak iz Trice je onaj u teglici :)
Naš borić :)
Napitak kroz zimske mjesece :) kuhano vino, mljac mljac!
Još jedan adventski kalendar Lindt :)
Bili smo kod prijateljice na rođošu, imala je divnu tortu :)
Dragi me baš iznenadio poklončićeeeem za Božić :)
Kod nas kao da se dariva 10 ljudi :D moja i bratova je bila većina :D ;)
Mi se baš volimo darivati!
Noviteti!
Napravila sam borić od božićnih poklona :D
divna mi je ova svijeća :)
I kod kuće smo pravili kuhano vino, bilo je prefinooo :)

Iz Praga mi je braco donio macaronse i krasnu svijeću :)

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar