ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

Shopping u Beču ...

Pozdrav svima!

Nedavno sam s prijateljicom organizirano bila u shoppingu u Beču. Kakvi su mi dojmovi i što sam uzela pogledajte u nastavku :)


Shopping je organizirala putnička agencija Starline (više ovdje). S njima sam već nekoliko puta putovala, između ostalog i u shopping u Graz prije 2 godine, s kojim se baš i nismo proslavile - prijateljica s kojom sam sad išla i u Beč i ja smo se ponadale super shoppingu, kad ono ništa, pa nismo tolika očekivanja imale ni za ovaj shopping da se ne razočaramo hehe ;)

Imali smo na odabir između 2 shopping središta - Parndorf ili SCS
Parndorf je kao nekakvo naselje prepuno outlet trgovina, udaljen od mjesta Parndorf 3 km, a od Beča 30-tak km. Po noći je krasno, prepuno lampica u drvoredu :)
SCS je u Beču, također ogroman kompleks sa trgovinama, te ogromnim shopping centrom kojeg nas dvije nismo uspjele obići hehe :D
Nas dvije smo se odlučile za SCS, jer nam Parndorf baš i nije djelovao kao da bi si nešto našle, jer niti patimo za markiranom robom, a i SCS nam je nešto više obećavajuće djelovao :D

Krenuli smo u 3 ujutro iz Osijeka, na Mađarskoj granici smo svi morali van iz busa pokazati osobne, dakako! Uz nekoliko stajanja, u 9:15 smo bili u Parndorfu, gdje su ostale 2 cure, svi ostali smo išli u SCS, gdje smo stigli u 10 h. U busu smo trebale biti u 17 h.

Tu smo gledale što ćemo mi tih 7 h raditi u shopping centru, ali baš smo se iznenadile veličinom SCS-a, koje na kraju kako sam rekla, nismo ni pola obišle.
Prvo smo se išle napapati u dobri stari Mc'Donalds, on je nešto skuplji nego kod nas, npr 2 menija su 120 kn. Ostale cijene su više manje iste kao i kod nas.

Izbor trgovina je stvarno bio velik, popusta nešto manje, puno ljudi, ali nekako se sve tako brzo odvijalo i na blagajnama, pa nije bilo dugo čekanja. Naišla sam i na MAC, Kiko, The body shop, ali suzdržala sam se, jer me kod kuće ionako čeka jako puno neotvorenih stvari, kao i onih koje treba što prije potrošiti :D nekom dr prilikom!

A sada dosta priče, idemo na fotke!

Svi su nosili vrećice iz Primark-a , dok smo prijateljica i ja gledale što to tamo ima, jer nikada prije nismo čule za tu trgovinu, te smo se tamo uputile i ugodno iznenadile izborom i cijenama proizvoda. Doslovno od igle do lokomotive :D a cijene od 2-6 eura, nešto skuplje su npr bile jedino torbe!

Čim sam vidjela ove svijeće morala sam ih uzeti :D Ne jednu, ne dvije, već sve tri koje su bile :D 
Ali imam dobre razloge! :D Ogromne su, prekrasno mirišu, svaka je samo 4 eura, a kutijice su savršene i kasnije će koristiti za skladištenje sitnica :) 

Led lampicama također nisam mogla odoljeti, 40 komada za 3 eura.

 5 pari čarapica za 3.5 eura. Uvijek dobro dođe! Npr, bijele stopalice, 7 pari su bile oko 3 eura. 

Majica ima toliko da vam pamet stane, duge, kratke, jednobojne, prugaste, s printom, ma kakve hoćete! Ja sam uzela 3 komada, na pruge je dugih rukava, 5 eura. Dvije su kratkih rukava, obje za 3 eura. Inače nosim 38, a ovdje su nešto manje veličine, pa sam uzela 40.
 Čaša je odličnaaaa :D dupla plastika, sa slamkom, baš za ljeto i limunade! 3,5 eura 

Ova kozmetička torbica mi je baš najs bila, s tim resicama :) 4 eura

Mami sam uzela krasni šal, na popustu za 2 eura i majicu za 4 eura.

U H&M-u sam našla veliki odjeljak sa kozmetikom :D krasan je! Od ogromnog izbora uzela sam sjenilo za oči, u prekokrasnoj srebrnoj nijansi, za 6 eura i Gel za tuširanje Caribbean Crush mango, 4 eura.
Na kraju, majica iz New Yorkera (da, prodaju stvari Ann Christine), za 5 eura.

Prijateljica si je također svašta našla, nešto šminke, odjeće, uglavnom zadovoljna je, kao i ja :)
Jedino dečkima nisam ništa uzela, jel bi i to potrajalo, ustvari dobili su bombone, kisele :D

Sve u svemu, radujem se sljedećem shoppingu, rekle smo ići čim bude ovakva nekakva ponuda opet. :)
Inače, put je koštao 200 kn.

Do idućeg shoppinga!

Nema komentara :

Objavi komentar