subota, 30. siječnja 2016.

Što sam dobila za Božić :)

Pozdrav svimaaa! :)

Konačno da je na red došao post sa stvarčicama koje sam dobila još za Božić :D Rekla sam, kraj je 1. mjeseca, ako neće sada ići post, ni neće :D I eto ga!


Već nekoliko godina za redom radim wish list i za Božić, jer imam običaj razmjene darove s mojom obitelji i prijateljicama :) Ovdje možete vidjeti koje su mi željice bile, a u postu i koje su se ostvarile!

Poželjela sam pernatu jaknu, crvenu haljinu, Dolce gusto - okus Choccocino, svijeće, Olival čarobni set i maramu / šal. 
Od jakne sam odustala, jer sam prije koja 2 mjeseca uzela debelu jaknu, koja će mi ipak za sada biti dovoljna, a crvenu haljinu ću potražiti kada malo zatopli (htjela sam ju nositi za doček nove 2016., ali naravno da nisam našla!).
Ostalo sam dobila, škicnite što, uz ostale prekokrasne stvarčice!

 Od dragoga :) Ogromnaaaa marama / šal ili kako je dragi danas rekao šator :D
<3

 Od tete sam dobila ovaj krasni stoljnjačić i bubamara čokoladice ...

 Ljubav :) Mirišljavo i šljokičasto! Sa wish liste je izabrala mama <3

 Od prijateljice sam ili smo ;) dragi i ja dobili ovu krasnu slikicu, baš je za nas :)

 Njam njam poklon od druge prijateljice!

 Od brace :) Još nisam iskoristila bon, što uzetiiii? :o

 Ove preslatke stvarčice dobila sam od treće prijateljice :D

 Pod borom sam i sama sebe darivala :D u Kozmu je bio odličan popust kojeg sam morala iskoristiti!

 Kako me moje prijateljice poznaju, pa su tako treća i četvrta prijateljica uzele isti Balea set :D
Prekjut su mi sve ove stvarčice :) <3

 Najslađe za kraj :D
Ove prekrasnoće su iz Konzuma, gdje sam si prvo sama uzela čajnik - najdivniji na svijetu <3 , a mojima natuknila što ima, ako budu htjeli nešto uzeti i uzeli su! Ni više ni manje nego još tri seta :D
Baš su me iznenadili!

Prekokrasni poklončići :)

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar