srijeda, 13. siječnja 2016.

Tester BOX prosinac

Pozdrav svima!
Sigurno ste čuli za ove kutijice iznenađenja :) Ja sam valjda zadnja koja piše o njima, a i donosi proizvode još iz prosinca :D
Šta da vam kažem, ovi praznici su me pojeli :D


Prije nekoliko mjeseci i kod nas su došle ove kutijice - Tester box i Ženska kutijica - Žena.hr, koje u sklopu prekrasnih kutija - koje kasnije možete koristiti za čuvanje nakita ili kozmetike, nude po nekoliko full size i tester - putnih proizvoda, a sve u svrhu isprobavanja nečeg novog, što bi vas, ukoliko vam se svidi proizvod, ponukalo za kupovinu full size proizvoda, a ukoliko vam se proizvod ne svidi ili vam ne odgovara, nećete požaliti što ste ste uzeli nekakvo veliko pakiranje :)

Ja se nisam ni snašla, već je došao i prosinačko blagdanski box, pa sam tako prvo odlučila uzeti Tester box! Neću vam puno pojašnjavati vezano za naručivanje, jer sve imate ovdje, na stranici!

Ono što me najviše oduševilo kada sam dobila moju kutijicu, je ovaj prekrasan uzorak, pravi blagdanski, sa preslatkim životinjicama, totalno su me pogodili, savršenaaaa *.*



Ne samo da je kutijica krasna, već i nastavak nakon što kutijicu otvorite :) Markica - žig Testera, crni papir, crvena mašna, sve prekrasno :)


Nakon što ste sve otpakirali, slijedi kartica sa porukicom, dok je sa stražnje strane popis proizvoda koji su se mogli naći u vašoj kutijici, sa opisom i cijenama pojedinih proizvoda!

A ja sam dobila ...



8 proizvoda se moglo naći u mojoj kutijici:

1. Aura Glorious Cheeks rumenilo - nijansa 212 Cotton candy
2. Bell Fashion Colour sjajilo za usne - nijansa 405
3. Nicole cosmetics lak za nokte - nijansa 39
4. Subrina professional PHI repair maska za kosu, 150 ml
5. Ducray Extra-doux šampon za kosu za čestu upotrebu, 75 ml
6. Uriage Aquaprecis balzam za suhu kožu , 2 x 3 ml 
7. SVR Hydraliane krema za 24 h hidratacije , 2 x 2 ml
8. Mizon Water volume EX krema za lice , 2 x 2 ml

Niti jedan od proizvoda nisam do sada koristila, a s obzirom da zapravo ništa ne koristim za kosu mama će preuzeti dio kutijice, kao i rumenilo, jer ga ja ne koristim, prirodno sam rumena :)
Baš sam zadovoljna cjelokupnom kutijicom, pogotovo izgledom i pažnjom s kojom je kutijica kreirana, kao i unutrašnjosti :) Proizvode većinom neću koristiti s obzirom na gore navedeno, ali ostatak ćemo isprobati, a i mama će reći dojmove, ne?

Cijena kutijice je 100 kn.
Dajem joj peticu :) i neka svaka sljedeća bude samo bolja!

Kako se vama čini? Jeste isprobali koji proizvod? Naručili svoj primjerak?

:)

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar