nedjelja, 24. siječnja 2016.

Žena.hr kutijica : siječanj 2016.

Pozdraaav :)
Danas sam se uhvatila fotkanja svega i stižu postići, već nam dolazi i 2. mjesec i nekakve novosti i stvari koje bi vam voljela pokazati, a još riješavam dugove od prošle godine hehe ;)

Početkom mjeseca sam naručila beauty box, sa stranice Žena.hr , Žena.hr kutijica , cijena kutijice je 75 kn, može se kupiti od 1. u mjesecu i to do isteka zaliha. Na linku imate više informacija oko naručivanja!

Zavirite što se moglo naći u kutijici!









Full size proizvodi:

1. Plidenta zubna pasta 15 sekundi
Sa stranice o proizvodu: 
Plidenta 15 Sekundi je senzacionalno novo rješenje za problem karijesa. Ova specijalna multifunkcionalna zubna pasta s dvostrukim mehanizmom djelovanja protiv karijesa zahvaljujući jedinstvenoj formulaciji s probiotičkom bazom i ekstraktom hmelja znanstveno dokazano djeluje već nakon samo 15 sekundi, što ne postiže ni jedna obična antikarijes zubna pasta. Probiotičke bakterije klinički dokazano uklanjaju najčešće uzročnike karijesa, bakterije Streptococcus mutans, a hmelj dodatno sprječava njihovo prianjanje na površinu zuba te djeluje protuupalno i antiplak. Sustav za izbjeljivanje u Plidenti 15Sekundi, koji se temelji na sprječavanju transformacije početnog amorfnog kamenca u kristalnu naslagu vratit će brzo blještavi osmijeh na vaše lice. Plidenta 15Sekundi ne sadrži fluoride, konzervanse i natrijev lauril sulfat (SLS).

Količina: 75 ml
Cijena: 30 kn 

2. Avon Care krema za ruke
Sa stranice o proizvodu:   
Omiljena obiteljska linija za njegu kože lica i tijela, Avon Care, s novom godinom dolazi u novom pakiranju i s još boljom formulom:
-    kompleks vitamina E za njegu kože
-    24-satna hidratacija jača hidratantnu barijeru kože
-    dermatološki testirano, sigurno za cijelu obitelj

Avon Care kreme za ruke najbolje su riješenje u ove zimske dane, kad je koža ruku iznimno izložena čestim temperaturnim promjenama, suhom ili hladnom zraku. Odabrati možete između kreme s arganovim uljem, glicerinom, maslinovim uljem, kakaom ili matičnom mliječi koje će savršeno njegovati vaše ruke, nokte i kožicu oko noktiju. 
 


8 je krema u liniji, ja sam dobila kremu s maslinovim uljem.

Količina: 100 ml
Cijena: 29 kn (u aktualnom katalogu, kampanja 2/2016, mogu se naći za od 11 do 16 kn)


 
Putni / tester proizvodi:

3. Batiste šampon za suho pranje kose
Sa stranice o proizvodu:
Šamponi za suho pranje kose sve su popularniji i postaju jedan od najtraženijih proizvoda za styling i njegu kose. Naročito su korisni u situacijama kad zbog posla, brzine ili nekog drugog razloga nismo u mogućnosti oprati kosu, a potrebna joj je svježina i uredan izgled.

Batiste šamponi za suho pranje na tržištu se nalaze u obliku spreja i idealni su za sve tipove i boje kose, kao i za različite stilove frizura. Njihova najveća prednost je brz i dugotrajan učinak, te jednostavnost korištenja. Naime, potrebna je samo minuta vremena kako bi se Batiste sprej nanio na kosu, raspršio i umasirao u tjeme, nakon čega je kosa čista i svježa, a frizura ponovno kao nova!

Batiste ne ostavlja tragove niti na kosi niti na odjeći. Šamponi za suho pranje naročito su praktični na putovanjima.

Batiste, poznati britanski brand, na hrvatskom tržištu nudi nekoliko verzija šampona - Blush s mirisom svježeg cvijeća, Dark & Deep Brown za tamniju kosu koji će kosu lagano obojiti smeđom notom, XXL za XXL volumen, Strength & Shine s L-argininom koji revitalizira oštećene vrhove i najnoviji Batiste Cherry s mirisom trešanja.


Dakle, 4 su vrste bile moguće u box-u, ja sam dobila onaj s mirisom trešnje.

Količina: 50 ml
Cijena: za puno pakiranje je 30 kn

4. HIPP Zartcreme sensitiv Babysanft
Sa stranice o proizvodu:
Korištenje nježnih kozmetičkih proizvoda iz HiPP Babysanft linije štiti kožu od negativnih vanjskih utjecaja i pomaže zdravi razvoj kože.
HiPP Babysanft najnježnija krema je bez parabena, mineralnih ulja, konzervansa te sadrži prirodno bademovo ulje iz ekološke proizvodnje. Lako se maže, brzo upija i čini kožu mekom. Idealna za cijelu obitelj.

  • Bez parabena
  • Bez mineralnih ulja
  • Bez konzervansa
  • Sadrži prirodno bademovo ulje iz ekološke proizvodnje
Količina: 20 ml
Cijena: za puno pakiranje je 20 kn


5. L'Erbolario Arancio / Camelia pjenušava kupka 
Sa stranice o proizvodu:
L'Erbolario Camelia kupelj
Pjena za kupanje Camelia apsolutni je protagonist kupke ili tuširanja koji su u potpunosti posvećeni ugodi. Na epidermu tijela blagotvorno će antioksidativno i tonificirajuće djelovati ekstrakti cvijeća i lišća dviju kamelija, a dodatnu zaštitu pružit će aktivni proteini lana i tenzioaktivne amniokiseline zobi koje drže pod kontrolom prirodnu hidratiziranost kože. Ova pjenušava kupka čini vašu kožu baršunastom i mekom, a očaravajući miris i pjena pružaju vedar osjećaj svježine i ugode.

L'Erbolario Arancio kupelj
Kupanje za ljepotu, tuširanje koje nam daruje zadovoljstvo otkrivanja prirodnog i vitalnog tona epiderme: nježni i njegujući agenti naše recepture štite i njeguju i najosjetiljiviju kožu. Ekstrakti mesa, kore i lišća mandarine, kore gorke naranče i ploda mjehurice daruju epidermi mekoću i elastičnost. Za kupanje i tuširanje te dodatnu njegu kože. Čini vašu kožu baršunastom i mekom, a očaravajući miris i pjena ove kupke pružaju vedar osjećaj svježine i ugode.

U kutijici se nalazi jedan od navedenih proizvoda u praktičnom neseseru, moj je Arancio.


Količina: 100 ml
Cijena: za puno pakiranje je 90 kn


6. Lierac Paris Liftissime krema
Sa stranice o proizvodu:
Lierac Liftissime bogata krema za suhu kožu je 3D lifting krema za njegu te trenutno i dugotrajno zatezanje i popunjavanje suhe i vrlo suhe kože. Patentirani cell-junction kompleks, hijaluronska kiselina, karite i kakao maslac oblikuju konture lica, hrane i oporavljaju suhu i vrlo suhu kožu dajući joj svilenkastu mekoću.

Ključni sastojci

  • hijaluronska kiselina – sastavni je dio kože, veže vodu, proteine i mukopolisaharide, povećavajući volumen puni kožu od unutra prema van
  • karite maslac – djeluje protuupalno, pomaže kod raznih oboljenja kože, duboko prodire u kožu, obnavlja je, hrani i hidratizira. Odličnog je djelovanja kod tretmana strija i ožiljaka. Čuva kožu od štetnih vanjskih utjecaja, štetnog UV zračenja i prijevremenog starenja.
  • kakao maslac – hidratira kožu, sprječava njezino isušivanje i čuva elastičnost

Količina: 15 ml
Cijena: za puno pakiranje je 650 kn


 7. Kraš Dorina mliječna čokoladica :)



Moji dojmovi:

Žena.hr kutijicu sam prvi puta naručila. Sviđa mi se cijena, ambalaža (kutijica je čvrsta i ima magnet za zatvaranje), brzina dostave.
Sadržaj kutijice mi se isto sviđa, čim se otvori zamiriše L'Erbolario :D 
Čokoladica je lijep znak pažnje!

Inače, s Avon kremama za ruke sam upoznata i zadovoljna i već ih nekoliko imam doma i koristim, ovu taman nemam.  
Pastu za zube Plidenta 15 sekundi već koristim na veliko - mislim od kada sam ju dobila u kutijici, a prije nekoliko dana sam naišla na nagradnu igricu na facebook stranici Plidente, gdje ostavite dojmove o pasti i na kućnu adresu vam stiže paketić (još mi nije stigao i jedva ga čekam :D ), više ovdje , a evo što sam ja napisala: "Dobre strukture, pjene, blagog okusa, lijepo pere zube i ostavlja ugodan okus u ustima."
Batiste šampon za suho pranje kose još nisam isprobala, ali već dugo želim, ali nikako da sam ga uzela i taman mi se potrefi u kutijici! :)
Hipp kremica, imam takvih malenih jedno 3-4 i nikako da ih potrošim, ova će mi biti poticaj :D
L'Erbolario kupka, za nju sam se najviše namučila saznati što je, s obzirom da je sve na talijanskom, a dok ja islovkam prođe voz :D Kako sam rekla već, predobro miriše, veselim se isprobati! Dobra je ideja malog nesesera.
I za kraj, Lierac krema, dijelovi lica mi znaju biti suši, ali ne znam kako će reagirati sa ostatkom lica, jer imam dijelove sa masnom ili normalnom kožom, baš mješoviti tip kože. Isprobati ćemo! 

Jedina "mana" kutijice je što po meni fali nekakav popis proizvoda koji su se mogli naći u kutijici sa svim podacima o njima. Nekoliko je promotivnih letaka bilo, za Hipp, L'Erbolario i Lierac, ali da je npr. sve na jednom mjestu, ako se razumijemo :) 


Do iduće kutijice! :) 

Nema komentara :

Objavi komentar