petak, 5. veljače 2016.

Sapunoteka - wish list :)

Pozdrav svima :)

Od kada sam prvi puta vidjela proizvode Sapunoteke, zaljubljena sam :D
Naime, prilikom jednog posjeta Zagrebu, trgovini Kantarion - trgovinici natur kozmetike proizvedene u Hrvatskoj, prvi puta sam se susrela sa toliko prirodne kozmetike na jednom mjestu.
Ovdje vam je link za stranicu, a ovdje za fejs page , a u nekom od sljedećih postova vam pišem i što sam uzela pri toj kupnji :)

Prvo što mi je upalo u oko su Sapunoteka proizvodi, jer volim industrijski stil, a njihovi proizvodi su me totalno na to podsjećali - aluminijske tubice, maštoviti nazivi sapuna, mirisi, raznovrsnost proizvoda.
E, pa tu se pojavio problem, jer  nisam znala što odabrati, pa nisam uzela ništa :o A zatim sam čula da se otvorio online dućan :D ali ja i dalje ne znam što bi izabrala :D

Čula sam jako puno pohvala na račun kreme za ruke i losiona za tijelo,ali da je to barem jedino što želim hehe, jer sam našla i sapunčiće i proizvode za brkove - ne moje :D već za moje dečke i tako daljeee!


 Dosta priče! Idemo na wish list!!


Za nepovjerovati ali trebati će mi krema za ruke! Jedna mi je na poslu u upotrebi, jedna kod kuće na pola, taman!
Što kažu na stranici za kremu:
Hidratantna i njegujuća krema bogata hladno prešanim kakao maslacem i njegujućim bademovim uljem. Laganog i slatkog mirisa eteričnih ulja vanilije i lavande.
75 ml , 45 kn , direktan link


Zimi imam dosta suhu kožu, pogotovo nogu i ruku, pa bi ovaj losion za tijelo bio idealan za mene.
Na stranici o losionu:
Hladno prešana ulja badema i karite (shea) maslac idealna su za njegu suhe kože, naročite one isušene vanjskim utjecajima kao što su grijanje, klima, vjetar... . Eterično ulje vanilije daje blag i topao miris koji ostaje na koži nakon primjene losiona.
175 ml , 50 kn , direktan link


Osijek je dobro poznat, između ostalog, i po komarcima ;) Mala gamad nas nabrzak nađe i pojede, a neki od ukućana su nešto osjetljiviji, pa uopće ne bi bilo loše imati ovako nešto - ulje za ubode :)
O ulju na stranici:
Ulje crnog kima bogato je antihistaminima, te na taj način ublažuje alergijsku reakciju koja se događa nakon uboda komaraca, ali i ostalih insekata i sličnih alergijskih reakcija kože. Eterično ulje lavandina djeluje umirujuće, ublažava crvenilo i iritacije.
50 ml , 30 kn , direktan link


Brkovi su mi predobri :D i savršeno pakiranje i da, obožavam brk!
Moji dečki , točnije 2/3 nose brkove, treći ne nosi, ali se brije, kao i drugi, a treći ima i bradu :D sve u svemu, neki imaju problema s navedenim, a da krema pomaže - crvenilo, svrbež.
O losionu kažu:
Hamamelis (eng. witch hazel) se koristi za ublažavanje negativnih posljedica brijanja (crvenilo, iritacija, svrbež), potpomaže zacijeljivanje površinskih rana, te pomaže kod proširenih pora i akni.
75 ml , 50 kn , direktan link


Dragi "uzgaja" bradu, pa evo idealnog proizvoda :)
O ulju:
Ulja argana, sezama i masline za vrhunsku njegu brade, te etrično ulje sandala za ugodan, drvenast miris.
50 ml, 30 kn , direktan link


Cimet inače uopće ne volim, osim eventualno u kolačima, ali mi se ovdje baš čini zanimljivim u kombinaciji :)
Odlično zvuče sastojci: maslinovo ulje, kokosovo ulje, voda, natrijeva lužina, eterično ulje cimeta, eterično ulje klinčića, eterično ulje lavandina, paprika, zelena glina.
O sapunu:
Cimet i klinčić daju snažnu orijentalnu notu ovom sapunu. Visoki udio maslinovog ulja nježno čisti vašu kožu.
100 g , 22 kn , direktan link 


Ovaj sapun je definitivno za dragoga :D Inače koristi isključivo sapune za kupanje, a vidim da je i za kosu, što nije loše, pogotovo ako negdje putujemo, pa dvije muhe jednim udarcem :D
O sapunu:
Pivo je bogato B vitaminima, njeguje kožu i kosu. Ovaj sapun može se koristiti za tuširanje, ali i pranje kose, naročite kratke*. Cedar mu daje bogat drvenast miris. (*kod duže kose može biti nepraktičan jer za razliku od komercijalnih šampona ne sadrži silikon, pa se kosa petlja)
100 g , 22 kn , direktan link 
 

Volim eterična ulja, a ovaj mi je baš za proljeće, ljeto :)
O ulju na stranici:
Eterično ulje mandarine, dobiveno hladnim prešanjem kore, plantažno uzgojene voćke Citrus Reticulata.
10 ml , 20 kn , direktan link


 A ovo eterično ulje je idealno za zimsko vrijeme, baš za sada :)
O ulju:
Eterično ulje metvice, dobiveno destilacijom vodenom parom biljke i cvjetova plantažno uzgojene Menthae piperite L., Labiatae.
10 ml , 25 kn , direktan link

Više o ponudi imate ovdje - službena stranica i ovdje - fejs page .  
Cijena dostave je 25,00 kn, a za narudžbe iznad 150,00 kn dostava se ne naplaćuje - što je odlično.

I daaaa i dalje ne znaš što bi prvo uzela :D
Mislim da bi mogla podijeliti wish listu na 2 dijela, prije i kasnije :D Ali i to ću dugo vijećati sama sa sobom! 
Što bi vi prvo uzeli? Što vam se sviđa?

Obavijestim vas i ažuriram post nakon odluke!

Do čitanja!

Nema komentara :

Objavi komentar