srijeda, 7. prosinca 2016.

Blogmas 2016: #7 - Christmas wishlist :)

HO HO HO :)
Mene je uhvatilo blagdansko ludilo! :D Zato vam donosim moju božićnu listu želja!
Prošle godine sam imala skromnu listu, pogledajte ju ovdje , ali ove godine uopće nisam skromna :D
Vidjeti ćete o čemu pričam! ;)



Zbilja tu ima svega :D
Hrpa torbi :D I ostalih par sitnica ;)

 <3
Ove krasne torbe su ručna izrada Danijele Bilić (facebook) :)
Doslovno ih godinama želim! Htjela sam jednu sivu kada sam se udavala prošle godine, no nažalost sam se kasno javila jer je bila gužva :/ i tako ja do danas nemam torbu!

 Kindeeeer :D
Ne mora nužno biti ovolikoooo proizvoda, može samo 2-3, 5-6 ;)

 Otkrila sam boxeve u kojima se umjesto npr. beauty proizvoda mogu naći knjige i popratni sadržaj, što mi se stvarno čini odličnim!
Svaki mjesec je tematski i po tome se biraju i proizvodi koji će se naći u kutiji. Uvijek se dobije jedna knjiga, svijeća, bookmarksi, notezi i sl.

Ne mora se nužno naručiti ovaj box da bi se meni božićna želja ispunila :D Dovoljno je otići u knjižaru, uzeti jednu knjigu i nekoliko stvarčica u papirnici i to je to :D

Box sa slike je FairyLoot i više možete vidjeti ovdje .

 Nešto što isto dugo želim je ovaj pisač fotografija <3
S mobitela, a uz pomoć aplikacije izaberete željenu fotku i samo ju isprintati :)
Ima više vrsta, ovaj mi je nekako najviše zapeo za oko, oko 100 funti je i možete više vidjeti ovdje .

 Iz Jyska je ovaj fenjer, baš mi je sada blagdanski :)
Cijena mu je 80 kn, trenutno je na popustu za 60 kn, a više vidite ovdje .

Krasoticeee <3 <3
Lovely bags :) što drugo reći, osim da iza torbi stoje djevojke iz BiH, ali se mogu kupiti i kod nas diljem Hrvatske :) u Osijeku u trgovini Loker (više ovdje)

Od svih modela, želim baš ovu - crnu, koža i baršun , savršeno :) <3


 Taman za zimu, kaputiće, su mi ova dva šala, našla sam ih u H&M-u
Crno bijeli je oko 115 kn (ovdje) , šareni je oko 80 kn (ovdje)

 U ovo hladno vrijeme volim popiti vrući kakao i baš mi treba ovakav mali lončić, 
gdje bi mogla ugrijati mlijeko :)

 Savršena košara iz Jyska :D 
Više je rose - gold, nego zlatna, ima kvačice za postaviti na zid ili samo kao ukrasna košara!
Cijena joj je 60 kn, više vidite ovdje .

 Ova torbica je ljubav na prvi pogled *.*
Iz nove je kolekcije Marx, a može se naći u Sportini, cijena joj je oko 160 kn

 Spominjala sam gore box-eve s knjigama, a ovo je box sa stvarčicama za ured, ispunjavanje dnevnika i sl, dosta popularno u Americi.
Može se naći bilježnica, post it-ova, šarenih selotejpa, blokića, naljepnica i sl.
Ovo je Paper Panduh box, više pogledajte ovdje .

 Ne volim čizme, nikako! :D 
Ali ove mi izgledaju super, baršun, iznad koljena, iz Roberta su i trenutnu kolekciju pogledajte ovdje


Rekla sam da ima puno torbi :D Previšeee!
Ova je iz Stradivariusa i divna mi je <3 
cijena je 100 kn, a više ovdje


Kako vam se čini? Nisam li pretjerala? :D ;) :p
Naravno, da se razumijemo, ne očekujem sve ovo za Božić, a sigurno si sama neću sve uzeti, pogotovo torbe :D eventualno 1-2 ;)
Samo su nekakve željice, koje bi se jednom mogle ostvariti!

Do sutra!

Nema komentara :

Objavi komentar